۵۶۸۹۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رضاییان: طیبی ۳ باشگاه را سرکار گذاشت!

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت که بازیکن پیشین این تیم علاوه بر عقد قرارداد با پارس جنوبی و القطر، با الاهلی قطر هم قرارداد بسته بود.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی گفت که بازیکن پیشین این تیم علاوه بر عقد قرارداد با پارس جنوبی و القطر، با الاهلی قطر هم قرارداد بسته بود.

بهرام رضاییان درباره عقد قرارداد محمد طیبی با باشگاه القطر گفت: طیبی روز چهارشنبه به ما گفت در قطر قرارداد بسته‌ام. من هم گفتم کمکی نمی‌توانم کنم و باید یکی از دو باشگاه را انتخاب کند. فوتبالیست ایرانی همین است و تعهد ندارد.

وی با گلایه از طیبی به خاطر عقد همزمان قرارداد با چند تیم اظهار داشت: فهمیدیم که طیبی با دو، سه تیم قرارداد بسته است و همزمان با پارس جنوبی، القطر و الاهلی قطر قرارداد دارد. بازیکنی که نمی‌تواند تصمیم بگیرد و همزمان چند باشگاه را سر کار می‌گذارد، چه آینده فوتبالی می‌خواهد داشته باشد؟

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد رفتن الکساندرو فلیپ، دروازه‌بان برزیلی که به تازگی به عضویت این تیم درآمده بود، تصریح کرد: این بازیکن مصدومیتی در ناحیه تاندون داشت. پس از مراجعه به ایفمارک، به ما اعلام کردند که فلیپ از سال گذشته مصدوم است اما سپس اعلام شد که مصدومیتش رفع شده است. از مسئولان ایفمارک خواستیم که نظر قطعی را بدهند و آنها هم اعلام کردند که الکساندرو مصدوم است.

رضاییان در پاسخ به اینکه آیا درست است که الکساندرو فلیپ به امکانات تیم پارس جنوبی معترض بوده است، گفت: بازیکنان خارجی با هزاران ادعا می‌آیند و خانه مستقل می‌خواهند. تمام تیم در اردو هستند و ما بازیکنان را در هتل پنج ستاره اسکان دادیم اما فلیپ گفت که چرا همیشه در اردو هستیم و جای ثابتی نداریم. ما هم سریع با او قطع رابطه کردیم. او اگر به بوشهر می‌آمد چه می‌کرد؟

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پارس جنوبی جایگزینی برای فلیپ جذب خواهد کرد یا خیر، خاطرنشان کرد: هر دروازه‌بانی که جذب کنیم، دروازه‌بان دوم ما خواهد بود و محسن فروزان گزینه نخست کادر فنی برای سنگربانی پارس جنوبی است. البته احمد گوهری هم شرایط خوبی دارد و می‌تواند دروازه‌بان دوم ما باشد. امروز (جمعه) نشستی با تارتار داریم که اگر در پست دروازه و دفاع وسط بازیکنانی نیاز دارد، ما هم اقدام کنیم. اکنون دو جای خالی داریم که آن هم متعلق به دو بازیکنی است که از باشگاه جدا شده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج