۵۶۹۰۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سوپرجام فوتبال ایران

پرسپولیس با تک گل علیپور به رختکن رفت

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و نفت با برتری سرخپوشان به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: پرسپولیس و نفت تهران از ساعت ۲۱ امشب (جمعه) در چارچوب دیدار سوپرجام فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تک‌گل دقیقه ۱۸ علی علیپور و برتری یک بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ به اتمام رسید.

علیرضا بیرانوند، شایان مصلح، شجاع‌ خلیل‌زاده،‌ حسین ماهینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه، محسن مسلمان، علی علیپور، وحید امیری و مهدی طارمی یازده بازیکن پرسپولیس در این دیدار بودند.

نفت تهران نیز با ترکیب میلاد فراهانی، جهانبخش ذبیحی طاهر، فرید محمدی‌زاده، حسین جعفری، امیرحسین فشنگچی، علیرضا عزتی، فرشاد هاشمی، علی میرخراط، مجتبی حق‌دوست، آرش شهامتی و عیسی آل‌کثیر به مصاف پرسپولیس رفت.

نیمه نخست:

دقیقه ۵: به دنبال ارسال یک ضربه ایستگاهی و در یک رفت و برگشت، مهدی طارمی ضربه آکروباتیک ناموفقی را روانه دروازه نفت کرد که در ادامه با دخالت علیپور تبدیل یک کرنر برای پرسپولیس شد.

دقیقه 8: سانتر شایان مصلح از جناح چپ در داخل محوطه جریمه با ضربه فرشاد احمدزاده همراه شد که با دخالت مدافعان نفت راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: پاس بلند محسن مسلمان از داخل زمین پرسپولیس, علی علیپور را پشت مدافعان نفت صاحب توپ کرد که حرکت پا به توپ مهاجم سرخپوشان با ضربه پای چپ این بازیکن از داخل محوطه جریمه وارد دروازه نفت تهران شد.

دقیقه 27: پاس در عمق فرشاد احمدزاده به مهدی طارمی رسید که این بازیکن با حرکت به سمت راست محوطه جریمه توپ را روی دروازه ارسال کرد که با ضربه احمدزاده در حالت نامتعادل همراه شد تا یک موقعیت دیگر برای پرسپولیس از دست برود.

دقیقه ۳۵: پاس حسین ماهینی در داخل محوطه جریمه نفت، مهدی طارمی را با میلاد فراهانی تک به تک کرد که تعلل مهاجم سرخپوشان با ضربه بد او همراه شد که به راحتی در اختیار سنگربان نفت قرار گرفت.

دقیقه 41: سانتر رو به جلوی محسن مسلمان از سمت چپ در آستانه دروازه نفت با ضربه بی دقت مهدی طارمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳: فرشاد احمدزاده نخستین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج