جاباما
۵۶۹۰۵۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

اصلاح «اکسیدان» و «مادر قلب اتمی» برای اکران خانگی

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد گفت:تصمیم بر آن شد تا دو فیلم "اکسیدان" و "مادر قلب اتمی" برای اکران خانگی با تغییراتی اصلاح شوند.

راه دانا: «سید هادی حسینی» د در حاشیه بازدید از فضاهای فرهنگی تویسرکان، گفت: در کشور هم عنوان کرد: گرایش عمده کشور به سمت موسیقی های سنتی و محلی است و مانیز برای تقویت آن حرکت هایی داشته و برنامه هایی داریم و البته حواشی هایی هم دارد که باید آن را حذف کنیم و سعی می کنیم که وارد چالش ها نشویم، چرا که هدف، تقویت موسیقی اصیل ایرانی و سنتی با رویکرد داشتن جامعه شاداب است.

سهم ۲۴ درصدی فعالیت های زیرپله ای در موسیقی کشور

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در حدود ۵۲ درصد از سهم موسیقی کشور در دستان صدا و سیما است، ۲۲ درصدی هم سهم دانلودها و ۲۴ درصدی نیز سهم فعالیت های زیرپله ای که ما از آن به عنوان فعالیت های متفرقه نام می بریم و اینکه تنها یکی درصدی هم سهم موسیقی های زنده در کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به ففضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت: با ورود موسیق به این حوزه فعالیت های ما تا حدودی مشکل شده، اما بازهم تلاشمان بر آن است که فعالیت های حوزه موسیقی به سمت مجوز داشتن برود.

ساخت ۱۰۰ سینما در ۱۰۰ شهرستان در دستور کارمان است

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بابیان اینکه در حال حاضر طرح مطالعاتی ۱۰۰ سینما در ۱۰۰ شهرستانی که از سینما برخوردار نبودند، انجام شده است، اظهار کرد: در این بخش نیز به دنبال حمایت از سینماهای خصوصی موجود در شهرستان ها و راه اندازی سینمای های سیار هستیم.

اکسیدان و مادر قلب اتمی برای اکران خانگی اصلاح می شوند

حسینی همچنین با اشاره به اینکه فیلم دو فیلم اکسیدان و مادر قلب اتمی مورد انتقادهایی قرار گرفت که ما نیز می پذیریم، گفت: اکران فیلم مادر قلب اتمی به اتمام رسیده، با این وجود با توجه به اعتراض های روی داده که حتی از سوی نمایندگان مجلس هم بود، تصمیم بر آن شد تا این دو فیلم برای اکران خانگی با تغییراتی اصلاح شوند.

وی عنوان کرد: ما نمی گوییم که تمام فیلم های ساخته شده یا کتاب های نوشته شده بدون ایراد هستند ممکن است ایراداتی هم بر آن ها وارد شود، که بدون تردید سعی شده آن بخش از کتاب ها و یا فیلم ها مورد بررسی قرار گرفته و اصلاح شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج