۵۶۹۳۰۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فهرست گزینه های شهرداری تهران تغییر نمی کند

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزینه های معرفی شده برای تصدی پست شهرداری تهران نهایی هستند و هیچ تغییری در این لیست و گزینه های مطرح شده انجام نمی شود.

خبرگزاری ایرنا: منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: گزینه های معرفی شده برای تصدی پست شهرداری تهران نهایی هستند و هیچ تغییری در این لیست و گزینه های مطرح شده انجام نمی شود.
زهرا نژادبهرام با اشاره به جلسه امروز منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران افزود: در این جلسه مقرر شد با گزینه هایی که اعلام انصراف کرده اند برای رسیدن به جمع بندی و نظر واحد، مذاکره شود.
وی اظهار کرد: در این جلسه درخصوص پیش نویس میثاق نامه با کاندیداهای شهرداری تهران مذاکره و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر شد اعضا دیدگاه های خود را به کمیسیون حقوقی موقت منتخبان ارجاع دهند.
«هفته گذشته منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران با انجام رای گیری میان ۲۴ فرد پیشنهادی، ۷ گزینه نهایی تصدی پست شهرداری تهران را انتخاب و معرفی کردند که براساس نتایج حاصله از آرای منتخبین، «محمدعلی نجفی» با کسب ۲۱ رای، «حسین مرعشی» ۲۰ رای - «الهه کولایی» ۱۶ رای - «سیدمحمدعلی افشانی» ۱۴ رای - «حبیب اله بیطرف» ۱۲ رای - «محمد شریعتمداری» ۱۱رای و «محسن مهرعلیزاده» با کسب ۹ رای منتخبین شورای شهر پنجم به ترتیب به عنوان ۷ گزینه نهایی برای تصدی پست شهرداری تهران انتخاب شدند».
مرتضی الویری رئیس سنی منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران نیز در جلسه امروز گفت: فهرست نامزدهای شهرداری تهران پاسخی به اعتماد مردم در انتخاب لیست امید در انتخابات شوراهای شهر و روستا بود.
وی افزود: نشر اسامی نامزدها و میزان آرا آنها اقدامی غیر اخلاقی و ناپسند از سوی افراد غیرمسئول بود که مورد انتقاد اعضای منتخب شورا نیز قرار گرفت.

به گفته الویری، با توجه به انتخاب نهایی کاندیداها، هیچ تغییری در فهرست نهایی نامزدهای نهایی تصدی پست شهرداری تهران بوجود نخواهد آمد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج