۵۶۹۴۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احمدزاده: انتظار داریم باشگاه به تعهداتش عمل کند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما هرچه داریم از هوادارانمان است اما به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای انتظار داریم که باشگاه به تعهداتی که به ما داده عمل کند.

خبرگزاری فارس: فرشاد احمدزاده در خصوص پیروزی تیم پرسپولیس مقابل نفت و قهرمانی سرخ‌پوشان در سوپرجام گفت: خدا را شکر که بعد از قهرمانی در لیگ برتر در سوپرجام هم قهرمان شدیم و این قهرمانی به همه ما چسبید. ما همگی تلاش زیادی کردیم تا این قهرمانی را به‌دست بیاوریم و خوشحالم که جام گرفتیم به هواداران تقدیم کردیم؛ چراکه آنها سرمایه اصلی پرسپولیس هستند.

وی درباره اینکه برخی از بازیکنان از کمبود امکانات پزشکی ناراحت هستند، اظهار داشت: به‌هرحال پزشکان ما زحمات زیادی می‌کشند، اما امکانات پزشکی ما از سطح ۷ تیمی که همراه ما به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کردند، کمتر است. ما از نظر مکمل‌ها و مسائل فیزیوتراپی دچار کمبود هستیم و رسیدگی به مصدومان در این شرایط به حد نرمال صورت نمی‌گیرد، اما به نظر من این وضعیت شایسته تیم پرسپولیس نیست.

احمدزاده در خصوص مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها و ناراحتی‌هایی که از این بابت بین بازیکنان به وجود آمده، افزود: به‌هرحال این مسائل صحبت همه بازیکنان است. در سالی که گذشت ما همگی تلاش کردیم تا بهترین نتایج را بگیریم و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد، به‌طوری‌که قهرمان لیگ برتر شدیم و در آسیا هم بهترین نتایج را گرفتیم و به‌عنوان تنها نماینده ایران به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کردیم. این حق ما نیست که مسائل مالی به ما ضربه بزند، کار ما فوتبال است و مشکلات مالی به ما ضربه خواهد زد. کار ما فقط فوتبال بازی کردن است و زندگی‌مان از این راه می‌گذرد.

وی ادامه داد: از سال گذشته که طلب داریم و امسال هم هیچ چیزی نگرفته‌ایم. از سال قبل حدود ۶۰ درصد با آپشن‌هایی که داریم از باشگاه طلبکار هستیم، اما متأسفانه به این مسائل رسیدگی نمی‌شود. همه بازیکنان ناراحت هستند و حق ما این نیست که این اتفاقات بیفتد. بازیکنان همگی شرایط باشگاه را درک کردند اما باید شرایط بازیکنان هم درک شود. همه ما عاشق پرسپولیس هستیم و امیدوارم مدیریت به این مسائل توجه کند.

بازیکن شماره ۱۰ تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم از هواداران‌مان است. بازیکنان پرسپولیس عاشق هوادارانشان هستند و دست تک‌تک آنها را می‌بوسیم، اما به‌هرحال آنها باید بدانند که ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و قرارداد حرفه‌ای بسته‌ایم. وضعیت زندگی ما از راه فوتبال بازی کردن می‌گذرد و انتظار داریم باشگاه به تعهداتش عمل کند، ما که شغل دیگری نداریم و همه زندگی ما از راه فوتبال بازی کردن می‌گذرد، ما که این طور تلاش می‌کنیم و قهرمانی می‌آوریم، واقعاً این حق برخورد با ما نیست.

احمدزاده در پایان تصریح کرد: ما تلاش کردیم قهرمان شویم و شدیم. باید در آسیا صعود می‌کردیم که این کار را هم انجام دادیم و هوادارانمان شاد شدند. توقع ما این است که مدیریت باشگاه که تلاش می‌کند به مشکلات ما هم رسیدگی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج