۵۶۹۵۷۹
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

منتظر عروسک های جدید شبکه کودک باشید

برنامه‌های فاخر عروسکی در شبکه کودک سیما تولید می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: به نقل از روابط عمومی شبکه کودک سیما؛ روند تولید برنامه‌های فاخر عروسکی در شبکه کودک با تاسیس گروه سیاست‌گذاری تولیدات عروسکی به زودی توسعه می‌یابد.

محمد میرکیانی در گفتگو با روابط عمومی شبکه کودک سیما گفت: به منظور پاسخ‌گویی به نیازهای فرهنگی و رسانه‌ای کودک٬ شورای سیاست‌گذاری آثار نمایشی فاخر عروسکی تاسیس می‌شود و روند تولید محصولات عروسکی در شبکه کودک تقویت خواهد شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این شورا و دعوت از فعالان و تلاشگران نامدار حوزه عروسکی و همراهی جوانان خلاق این حوزه٬ تلاش خواهد شد در یک بازه زمانی تعریف شده مجموعه‌های جذاب و دیدنی برای کودکان ایرانی تولید شود.

میرکیانی که بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در عرصه مدیریت فرهنگی، نویسندگی کارشناسی ادبیات کودک و نوجوان و گروه‌های کودک و نوجوان در صدا و سیما را در کارنامه خود دارد؛ در ادامه گفت: با تاسیس شورای سیاست‌گذاری تولیدات عروسکی تلاش خواهد شد فضایی جذاب و دوست داشتنی برای کودکان و نوجوانان ایجاد شود و توجه به موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، مفاهیم تربیتی و ارزش‌های قومی و فرهنگی ایران به نحو مناسب‌تری در فرآیند تولید لحاظ شود.

میرکیانی همچنین خاطرنشان کرد: امروزه تولیدات عروسکی با اثرگذاری مناسب در شبکه‌های مختلف جهان تولید می‌شوند و ظرفیت موج‌آفرینی مناسبی برای رسانه‌ها دارند به همین دلیل تاسیس این شورا امکان استفاده بیشتر از ظرفیت عروسک در تولید برنامه‌های کودک را افزایش خواهد داد.

لازم به ذکر است؛ تولیدات عروسکی در شبکه‌های تلویزیونی جهان وزن بسیار قابل توجهی را به خود اختصاص می‌دهند و تجربه تولید محصولات تلویزیونی و سینمایی عروسکی در ایران و تولید برند در حوزه کودک در بخش عروسکی بسیار موفق بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدئ

      کشورهای دیگه انیمیشن جدید میسازن ماهم تو ساخت عروسک جدید یکه تازیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج