۵۶۹۵۹۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

درخشان بلد نیست «نه» بگوید

حمید درخشان هرقدر بازیکن بزرگی بود، مربی بزرگی نبود. اوج هنر او را در خریدهایی که برای پرسپولیس انجام داد، شاهد بودیم اما واقعاً نمی‌دانیم این حرکت اخیرش را کجای دل‌مان بگذاریم.

خبر ورزشی: حمید درخشان هرقدر بازیکن بزرگی بود، مربی بزرگی نبود. اوج هنر او را در خریدهایی که برای پرسپولیس انجام داد، شاهد بودیم اما واقعاً نمی‌دانیم این حرکت اخیرش را کجای دل‌مان بگذاریم.

ماجرای علی کریمی- نفت که از اول یک اشتباه بارز بود و هیچ‌کس نفهمید چرا علی کریمی اشتباه به این بزرگی را مرتکب شد اما واقعاً حمید درخشان چه فکری می‌کند که این‌طور وقت‌ها جفت پا می‌پرد وسط معرکه؟ آیا برای او هیچ اصولی مهم نیست؟ آیا تحت هر شرایطی باید بله بگوید؟ واقعاً مربیگری در لیگ برتر چقدر مهم است که آقای درخشان حتی اگر آب دستش باشد، آن را کنار می‌گذارد و «بله» می‌گوید؟ درخشان از روز اولی که مربی شد، یاد نگرفت «نه» بگوید و به هر حال این بله گفتن‌ها تبعاتی هم دارد. برای او فقط مهم است که تیم داشته باشد؛ حالا چه راه‌آهن، چه نفت و چه هر تیم دیگری! اما مسلماً او هم مثل علی کریمی با این طرز تفکر خیلی در تیمی عجیب مثل نفت دوام نمی‌آورد چون از اساس تصمیمش غلط است. مربیانی مثل درخشان جزو کسانی هستند که از هول حلیم داخل دیگ می‌افتند و البته برای‌شان مهم نیست که در نهایت چه اتفاقی می‌افتد. آنها جزو کسانی هستند که می‌گویند فردا را هیچ‌کس ندیده، پس امروز را عشق است اما به هر حال چه بخواهند و چه نخواهند، جامعه فوتبال در موردشان قضاوت می‌کند. تیم جدید آقای درخشان هم مقابل پرسپولیس فقط خجالت کشید چون یک حریف تمرینی بیش نبود. شک نکنید که درخشان اینجا هم بدون آنکه اثری از خود بگذارد، شکست می‌خورد و می‌رود. او مسلماً در نفت تهران برف زمستان را نخواهد دید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      دو کلام حرف حساب ولی کو گوش شنوا !!!!!

    • سید

      دادش غافلی از شما بلعیده این حرف برف زمستان چیه بچسب به قرارداد و چک و سلام.مگر چک پرسپولیس را یادت نیست.هر روز با لاشه چک اون خدا بیامرز جلو باشگاه و تو روزنامه مصاحبه که .ای مسلمانان چرا پول زحمت و غرق جبین من را نمی دهید..خوب شما بودی نمی رفتی.مربی گری بلد نیست اما چک را خوب پاس میکنه آره دادش غافلی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج