۵۶۹۶۳۹
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عکس نوشت؛ پیام واضح علیپور برای طارمی و منشا

مهاجم جوان پرسپولیس با گلزنی در دیدار سوپرجام، به دو مهاجم دیگر خط حمله پرسپولیس نشان داد که رقیب بسیار سرسختی دارند.

وبسایت نود: مهاجم جوان پرسپولیس با گلزنی در دیدار سوپرجام، به دو مهاجم دیگر خط حمله پرسپولیس نشان داد که رقیب بسیار سرسختی دارند.

علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس، شب گذشته در بازی سوپرجام فوتبال ایران، عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست نخستین گل فصل خودش و پرسپولیس را نیز به ثمر برساند.

علیپور که دو فصل پیش نیز در دیدار مقابل پدیده مشهد اولین گل فصل پرسپولیس را به ثمر رسانده بود و اواخر فصل پیش هم عملکرد خیلی خوبی در پرسپولیس داشت، حالا در شروع فصل جدید و بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار بدنسازی بیشتر از قبل آماده رقابت بر سر قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس است و در بازی شب گذشته نیز به خوبی این موضوع را نشان داد.

بعد از پیوستن گادوین منشا به پرسپولیس، کمتر کسی شانسی برای علیپور جوان برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم برانکو قائل بود و تقریباً همه او را یک بازیکن جانشین خوب برای زوج رویایی طارمی و منشا می‌دانستند. اما بعد از دیر اضافه شدن طارمی به تمرینات پرسپولیس و سپس مصدومیت منشا، علیپور در بازی سوپرجام به صورت ثابت در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و به خوبی نیز از شانس خود استفاده کرد. علیپور در بازی دیشب نه تنها گل اول تیمش را زد بلکه در کل بازی با دوندگی خوبی که داشت به دو مهاجم دیگر پرسپولیس نشان داد رقیب بسیار سرسخت و با انگیزه‌ای دارند.

باتوجه به وضعیت کنونی منشا و طارمی، و با عملکرد خوبی که علیپور از خود نشان داد، باید گفت به احتمال قریب به یقین، مهاجم شماره ۷۰ پرسپولیس در چند هفته ابتدایی لیگ پای ثابت ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد بود و از آنجایی که طارمی هنوز آمادگی کامل را ندارد، علیپور حتی شانس این را خواهد داشت که در شروع لیگ مهاجم اصلی سرخپوشان باشد. فرصتی که اگر علیپور بتواند به نحو احسن از آن استفاده کند، باتوجه به شناختی که از برانکو داریم، شاید این اتفاق حتی منجر به نیمکت‌نشین شدن یکی از دو رقیب علیپور در پرسپولیس شود. درست همانند اتفاقی که سال گذشته برای محسن ربیع‌خواهد افتاد و او با استفاده از شانسی که نصیبش شد، ضمن نیمکت‌نشین کردن محمد آرام‌طبع که تا قبل از مصدومیت خود، مدافع چپ اصلی پرسپولیس در تفکرات برانکو بود، تبدیل به بازیکنی ثابت در ترکیب تیم برانکو شد.

حالا دیگر باید دید آیا مهاجم جوان پرسپولیس که دیگر جزو سهمیه بزرگسالان این تیم هم محسوب می‌شود، می‌تواند از شانس فوق‌العاده‌ای که نصیبش شده است استفاده کند یا خیر.

عکس نوشت؛ پیام واضح علیپور برای طارمی و منشا

عکس نوشت؛ پیام واضح علیپور برای طارمی و منشا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      چرا الکی بزرگش میکنید؟هنوز جوونه جا داره بای تجربه کسب کنه هرچند خوشم هم ازش نمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج