۵۶۹۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار داخلی

قیمت جهانی طلا طی روزهای اخیر به شدت دچار نوسان نزولی شده بود اما برخلاف این نوسان نزولی بازار طلای داخلی نوسان چندانی را تجربه نکرد.

خبرگزاری تسنیم: قیمت جهانی طلا طی روزهای اخیر به شدت دچار نوسان نزولی شده بود اما برخلاف این نوسان نزولی بازار طلای داخلی نوسان چندانی را تجربه نکرد.

البته باید یادآور شد که قیمت جهانی طلا که امروز جمعه با افت ۱۴ دلاری به کانال ۱۱۰۰ دلاری سقوط کرده بود در ادامه معاملات بخشی از این کاهش را جبران کرد و به کانال ۱۲۰۰ دلاری بازگشت. قیمت طلا از هفته گذشته تاکنون بیش از ۱۵ درصد و از ابتدای سال جاری میلادی ۳۰ درصد برابر با ۵۰۰ دلار کاهش داشته است.

در بازار داخلی اما برخلاف بازار جهانی طی دو روز گذشته نوسان چندانی مشاهده نشده و قیمت‌های داخلی طلا و سکه به جای اینکه بیشتر تحت تاثیر بازار جهانی باشند از نوسانات بازار ارز و به ویژه دلار تأثیر می گیرند.

بر همین اساس بازار طلا دیروز (پنج شنبه ۶ تیر) درحالی به کار خود پایان داد که هر مثقال طلا با ارزش ۴۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۰۲ هزار تومان قیمت گذاری شده و مورد مبادله قرار گرفت.

در بازار سکه نیز نسبت به روزهای قبل نوسان چندانی مشاهده نشده چراکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ارزش یک میلیون و ۶۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ارزش یک میلیون و ۹۵ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳۶۸ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود.

قیمت دلار نیز که از ابتدای هفته گذشته نوسان شدیدی را پشت سر گذاشت پس از یک سیر نزولی و افت قیمت تا کانال ۲۹۰۰ تومان مجدداً از اواسط هفته مدار صعودی را از سر گرفت و با پشت سر گذاشتن کانال ۳۰۰ تومانی طی آخرین روز کاری (دیروز پنج شنبه ۶ تیر) قیمت ۳۳۲۰ تومان را ثبت کرد و با همین قیمت معاملات تمام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج