جاباما
۵۶۹۷۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فیلم جدید دارن آرونوفسکی

سه ماه تا اکران «مادر!» فیلم جدید دارن آرونوفسکی باقی مانده است، اما آرونوفسکی سه سال پس از ساخت فیلم سنگین و پرزحمت «نوح» در سال ۲۰۱۴ بدون فوت وقت پروژه جدیدش را نیز آغاز کرده است.

وب سایت مجله دنیای تصویر: سه ماه تا اکران «مادر!» فیلم جدید دارن آرونوفسکی باقی مانده است، اما آرونوفسکی سه سال پس از ساخت فیلم سنگین و پرزحمت «نوح» در سال ۲۰۱۴ بدون فوت وقت پروژه جدیدش را نیز آغاز کرده است.
فیلم جدید دارن آرونوفسکی

فیلم «مادر» که پوستر آن با تصویری از جنیفر لارنس آلوده به خون و قلبی در دستانش منتشر شد از مورد انتظارترین فیلم‌های فصل جوایز است که ستارگانی مانند خاویر باردم و میشل فایفر نیز در آن ایفای نقش می‌کنند. درام روانشناسانه «مادر!» روایت چالش زندگی یک زوج پس از چند مهمان ناخوانده در خانه‌شان و اتفاقات مرموز پس از آن است.

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، پروژه جدید این کارگردان صاحب سبک درامی روانشناسانه است که در یک دادگاه اتفاق می‌افتد و هوش مصنوعی از تم‌های اصلی حاکم بر ماجرای قصه است. تولید فیلم بر عهده‌ی پروتوزوا پیکچیز بوده که فیلم White Boy Rick به کارگردانی یان دمانژ و نقش آفرینی متیو مکانهی را در نوبت اکران دارد و همین‌طور فیلم «جکی» که سال گذشته نامزد اسکار شده بود از محصولات این کمپانی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج