۵۶۹۷۶۰
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

سودربرگ فیلم جدیدش را با گوشی آیفون می‌سازد

استیون سودربرگ که این روزها در تدارک ساخت فیلمی جدید است، قصد دارد به سبک درام تحسین شده «نارنگی» از گوشی آیفون برای ضبط صحنه‌های این پروژه سینمایی استفاده کند.

وب سایت آی ‌سینما: استیون سودربرگ که این روزها در تدارک ساخت فیلمی جدید است، قصد دارد به سبک درام تحسین شده «نارنگی» از گوشی آیفون برای ضبط صحنه‌های این پروژه سینمایی استفاده کند. عنوان این پروژه سینمایی هنوز به طور قطعی اعلام نشده اما به گفته منابع آگاه، حضور جونو تمپل بازیگر سریال «وینیل» و همچنین کلر فوی ستاره سریال «تاج و تخت/ The Crown» در فیلم جدید سودربرگ قطعی است.
سودربرگ فیلم جدیدش را با گوشی آیفون می‌سازد

به گزارش «امپایر»، جزییات مربوط به خط داستانی این پروژه همچنان محرمانه است اما منابع نزدیک به سودربرگ تایید کرده‌اند این کارگردان مولف جدیدترین فیلم کارنامه‌اش را به وسیله گوشی آیفون مقابل دوربین می‌برد. به علاوه، هنوز هیچ پخش‌کننده‌ای برای این فیلم معرفی نشده و ممکن است سودربرگ پخش فیلمش را مستقلا بر عهده بگیرد.

این فیلمساز مستقل امریکایی سابقه‌ای طولانی در ساخت فیلم‌های تجربی دارد و هیچ‌وقت از روش‌های سنتی فیلمسازی استفاده نکرده است. برای مثال، فیلم «حباب» (۲۰۰۵) را بدون فیلمنامه از پیش نوشته شده و با استفاده از تعدادی نابازیگر مقابل دوربین برد.

سودربرگ که مدتی از سینما و فضای فیلمسازی فاصله گرفته و به صف کارگردانان عصر طلایی تلویزیون پیوسته بود، به زودی فیلم «لوگان خوش‌شانس» را آماده اکران در سینماها دارد. آخرین فیلم سودربرگ با عنوان «عوارض جانبی» در سال ۲۰۱۳ روی پرده رفت.

نکته جالب توجه این که سودربرگ بازیگران اصلی فیلم جدیدش را از میان ستاره‌های سریال‌های تلویزیونی انتخاب کرده است.

جونو تمپل بازیگر ۲۷ ساله انگلیسی به زودی در درام «واندر ویل» فیلم بعدی وودی آلن مقابل دوربین می‌رود و همچنین قرار است در سریال پر سر و صدای «آمازون» با عنوان «رویاهای الکتریکی فیلیپ کی. دیک» ایفای نقش کند.

کلر فوی هم به تازگی برای بازی در سریال «تاج و تخت» موفق به دریافت نامزدی جایزه امی در رشته بهترین بازیگر نقش اول زن سریال درام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج