جاباما
۵۶۹۷۷۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سامسونگ هم می‌خواهد AirPod اپل بسازد!

منشی هوشمند سامسونگ یعنی «بیکسبی» (Bixby)، بالاخره عرضه شده و شاید هنوز در مملکت ما راه نیافتاده باشد، ولی در مناطق زیادی از دنیا، برخی از افراد سوال‌های‌شان را از بیکسبی می‌پرسند. سامسونگ می‌خواهد این برخی افراد را به خیلی افراد تبدیل کند و برای محقق شدن این هدف، به دنبال افزودن بیکسبی به همه چیز خود است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: منشی هوشمند سامسونگ یعنی «بیکسبی» (Bixby)، بالاخره عرضه شده و شاید هنوز در مملکت ما راه نیافتاده باشد، ولی در مناطق زیادی از دنیا، برخی از افراد سوال‌های‌شان را از بیکسبی می‌پرسند. سامسونگ می‌خواهد این برخی افراد را به خیلی افراد تبدیل کند و برای محقق شدن این هدف، به دنبال افزودن بیکسبی به همه چیز خود است.

سامسونگ هم می‌خواهد AirPod اپل بسازد!

طبق اطلاعاتی که خبرگزاری کره‌ای Etnews منتشر کرده، سامسونگ مشغول کار روی یک هدست است که بیکسبی به صورت پیش‌فرض روی آن قرار دارد. در حال حاضر، ایرپادهای اپل (AirPod) با منشی هوشمند این شرکت یعنی Siri همخوانی دارند و کاملا واضح است که سامسونگ هم می‌خواهد چنین چیزی را برای هدست‌های خود، فراهم کرد.
سامسونگ هم می‌خواهد AirPod اپل بسازد!

در گزارش خبرگزاری کره‌ای حتی مشخصا به اسم AirPod اشاره شده و گفته که سامسونگ به آن‌ها نگاه کرده است. سامسونگ هم‌چنین یک تکنولوژی ساخته است که می‌تواند صدای فرد را از صدای محیط جدا کند و تشخیص دهد.

به نظر می‌رسد که سامسونگ می‌خواهد این هدست‌های خود را در کنار پرچم‌دار بعدی‌اش یعنی Galaxy Note ۸ وارد بازار کند؛ طوری که ممکن است این هدست‌ها در خود جعبه‌ی Galaxy Note ۸ وجود داشته باشند.

گوشی Galaxy Note ۸ قرار است در روز اول شهریور رسما معرفی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج