۵۶۹۸۰
۲ نظر
۵۰۱۳
۲ نظر
۵۰۱۳
پ

تاثیر انتخابات ۹۲ بر القای تقلب در سال ۸۸

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: حضور مردم در پای صندوقهای رای برگزاری یک انتخابات محکم و برنامه ریزی شده و عالی توسط دست اندرکاران انتخابات، یک تودهنی به دشمنان نظام و القای تقلب در انتخابات ۸۸ بود.

خبرگزاری مهر: خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشمنان نظام باتوجه به موقعیت نسبی که در سال ۸۸ در به چالش کشیدن انتخابات به دست آورده بودند در صدصد بودند که آن سابقه را در انتخابات ۹۲ نیز اجرایی کنند، گفت: حضور مردم در پای صندوقهای رای برگزاری یک انتخابات محکم و برنامه ریزی شده و عالی توسط دست اندرکاران انتخابات، یک تودهنی به دشمنان نظام و القای تقلب در انتخابات ۸۸ بود.

حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های امروز نماز جمعه تهران با بیان اینکه تقوا بهشت را نزدیک می کند گفت: بهشت به افراد با تقوا نزدیک است و متقی در بهشت است و آنچه که انسان را به بهشت می رساند تقوا است.

وی همچنین در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات یکی از نعمتهای الهی برای ما بود و دشمن که با روشهای پیچیده خودش و موفقیت نسبی که در سال ۸۸ بدست آورده بود و فرصت بزرگی را به چالش و تهدید تبدیل کرده بود این بار هم فکر می کرد که با آن سابقه می تواند حضور مردم را پای صندوقهای رای کمرنگ کند ولی این خدا بود که دلها را در قبضه اراده اش در آورد.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران افزود: خدا مردم ایران و عزت و اقتدار آنها را دوست دارد و دشمن که همه نقشه خود را آماده کرده بود تا صفوف این مردم را بر هم زند اما این انتخابات با اراده خداوند و با مجرای فیض سخنان نورانی نایب امام زمان و سکان دار کشتی انقلاب و رهبر عظیم الشان به خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با تزریق بصیرت و سخنان بیدارگر مردم را آماده این انتخابات کرده بودند گفت: از مجریان که برای برگزار شدن این انتخابات با شکوه که زحمات سنگینی بر عهده گرفتند تا این حماسه سیاسی خلق شود از جمله صداو سیما، تریبون نماز جمعه، خطبا که نجوم آسمان تبلیغ هستند، وزارت کشور، وزارات اطلاعات، شورای نگهبان باید تشکر کرد به خصوص وزارت کشور که بسیار متین، محکم و برنامه ریزشده انتخابات را به خوبی برگزار کرد تا هیچ کس بهانه نداشته باشد.

حجت الاسلام صدیقی با بیان اینکه همکاری ارگانهای مختلف در برگزاری انتخابات با حماسه آفرینی مردم و امام زمان را خشنود کرد گفت: دست اندرکاران انتخابات سنگ تمام گذاشتند و رسانه ملی که در صحنه های مختلف به خوبی امتحان خود را پس داده بود این بار نیز از این امتحان سربلند بیرون آمد.

وی با اشاره به اثرات انتخابات ۹۲ گفت: این انتخابات دشمن را مایوس کرد و غافلین سال ۸۸ که از خدا و بصیرت مردم غافل بودند و القای تقلب کردند و مردم را به چالش کشیدند به خیابانها آمدند و رسانه های دشمن نیز این موضوع را در رسانه های خود مطرح کرده و مشروعیت نظام را زیر سوال بردند این انتخابات یک تو دهنی به دشمنان بود که خود آنها نیز در روز انتخابات ناچار شدند که اعلام کنند که حضور مردم محیرالعقول است.

حجت الاسلام صدیقی خطیب نماز جمعه تهران خطاب به نمازگزاران تاکید کرد: این موضوع نشان می دهد شما مردمی هستید که بنا دارید زیر پرچم ولایت استوار باشید و سنگرهایتان همیشه سنگرنشینی داشته باشد و این پرچم با عزت و امتیاز بالا به صاحب اصلیش تحویل داده شد.

وی در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با اشاره به ۷ تیر و فاجعه قربانی شدن بهترین سرمایه های کشور گفت: در این روز متفکرین، خادمین و مخلص ترین افراد کشور که در راس آنان شهید مظلوم بهشتی بود به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام صدیقی افزود در روز ۶ تیر ماه نیز به حضرت آیت الله خامنه ای سوءقصد شد و خداوند این ذخیره را برای مردم حفظ کرد تا در کنار امام جای خالی شهید بهشتی با تدبیر و صلابت بتواند پر کند و مردم عزیز را بدون هیچ توقفی در مسیر به سوی قله های پیروزی پیش برد.

وی فاجعه ۷ تیر را از نظر سنگینی خسارت به فرهنگ و نظام جزء خسارتهای سنگین بشر خواند و گفت: اگر ما یک شهید بهشتی داشتیم و سالها در طول انقلاب مدیریت می کرد وضع ما غیر از این بود.

حجت الاسلام صدیقی همچنین با اشاره به توصیفات شهید بهشتی ادامه داد: ایشان یک انسان عاشقی بود که این جمله معروفش در تاریخ ثبت شده است "ما عاشقان خدمتیم نه تشنگان قدرت".

وی افزود: شهید بهشتی طلبه پروری، نخبه پروی، تحول در حوزه های علمی، تاسیس دبیرستان ها اهتمام به تربیت نوجوانان و جوانان یک مسلمان به تمام معنا مسلمان و عاشق نجات جوانها بود و افق بلندی در اندیشه این جوانمرد وجود داشت که امام خمینی در وصف ایشان فرمودند بهشتی یک ملت بود یک فرد نبود.

وی همچنین با اشاره به کشتار شیعیان در مصر آن را زنگ خطر برای دنیای اسلام نامید و گفت: استعمار سالهای سال کار کرد تا فرقه سلفی را با خشونت و آهنگ قتل و غارت و استبداد با چهره اسلام معرفی کند و بودجه های کلان که از نفت مسلمانان به دست آمده بود به جای اینکه صرف آبادانی این کشورها شود برای پرورش این گروههای در اختیار آمریکاییها قرار گرفت و امروز عامل فتنه در منطقه شده اند.

صدیقی خطیب امروز نماز جمعه در واکنش به کشتار عالم دینی شیعه در مصر گفت: عالم دینی را زیر چماق کردن برای عصر ما نیست برای عصر بربریت و عصر جاهلیت است نه در زمانی که حقوق بشر گوش فلک را کرد می کند.

وی فاجعه کشتار جمعی را آخرین حربه دنیای استکبار نامید و گفت: سازمانهای بین المللی و حقوق بشر در این جنایت ها کورند و همین مساله باعث شده است که اسلام امام خمینی امروز جهانی شود و در کنار جنبش وال استریت بیداری اسلامی مطرح شود و جبهه ما که یک روز آبادان بود امروز به سوریه و لبنان توسعه یافته است "باش تا صبح دولتت بدمد" که این هنوز از نتایج سحر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حدیث

      کمتر خودتونو گول بزنید....

    • مریم سراوانی

      بقول دوستم چقد رومانتیکی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج