۵۶۹۸۶۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ موقعیت رقص چاقو

یک صفحه در اینترنت ساخته شده خطاب به مدیر اینستاگرام (و فیس‌بوک و...) که صفحه آقای امیر مقصودلو (معروف به امیر تتلو که به زبان خارجی می‌شود Amir Tataloo) را از ریشه بزند و صفحه‌اش را ببندد. این هم از آن حرف‌هاست.

پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت:

۱: یک صفحه در اینترنت ساخته شده خطاب به مدیر اینستاگرام (و فیس‌بوک و...) که صفحه آقای امیر مقصودلو (معروف به امیر تتلو که به زبان خارجی می‌شود Amir Tataloo) را از ریشه بزند و صفحه‌اش را ببندد. این هم از آن حرف‌هاست. مثل اینکه یکی با ماشین بزند به درخت، مردم نامه جمع کنند که بروند درخت را قطع کنند. واقعا تتلو در این مثال نقش درخت را دارد.

۲: تتلو اتفاقا یکی شبیه همه است که دوست دارد تاتو کند و آواز بخواند و دیده شود؛ اما شبیه بعضی از هنرپیشه‌ها و مجری‌ها و خواننده‌ها مجبور است جلوی دوربین تلویزیون ح حوله و عین سلام علیکم را غلیظ‌تر بگوید تا اوکی شود.

۳: خیلی از کسانی که همین الان محبوب دل مردم هستند و نصف‌شان هم ژست روشنفکری می‌گیرند و روزهای چهارشنبه ساعت چهار تیپ اپوزیسیون می‌زنند، مانند همین تتلو هستند و همین کارهای تتلو را می‌کنند؛ اما تتلو ساده‌‌دل است و هر کاری که می‌کند، می‌آید در اینستاگرام می‌نویسد، آن استادان ولی بلدند چطوری چی کار کنند که ماست‌ها در قیمه‌ها ریخته نشود و ضایع نشوند.

۴: والله ما هم دل‌مان ریش می‌شود. ما هم می‌دانیم که فوتبالیست‌ها و هنرمندها به دلیل داشتن تاتو محرومیت کشیدند یا در حق خوانندگان اصیل و هنرمندان واقعی ما جفا شده است؛ اما بیایید مثبت نگاه کنیم. چطوری؟ ببینید به‌هر‌حال یک روز باید یک چیزهایی اوکی می‌شد و یک تابوهایی می‌شکست دیگر؟ حالا چی بهتر از خود آقای ضرغامی و رسایی و خبرگزاری فارس؟ واقعا ها. دست‌شان درد نکند. الان اگر این تابوها به دست تابلوها بشکند، خوب است! یعنی به نظر ما کاری که آقایان تتلو و ده‌نمکی و همکاران می‌کنند، دقیقا مثل کسی است که باید رقص چاقو کند. در عروسی دیدید وقتی می‌خواهند کیک را ببرند؟ وقتی نفر اول می‌آید وسط، دیگر قبح قضیه می‌ریزد و فضا را برای دیگران باز می‌کند. حالا هم به نظر ما این استادان یک رقص چاقویی آمدند که باید تازه شاباش هم بهشان داد. (یعنی سطح استدلال ما در این پاراگراف مرزهای فلسفه را جابه‌جا کرد.)

۵: حرف درشت ما هم این است که جوانان عزیز عكس خانوادگي برخي را پرینت کنند و بگذارند توی جیب‌شان و اگر سر کوچه کسی گفت این چه وضعشه؟ شما سریع پرینت را نشان می‌دهی و می‌گویی ببینید الگوی من این اساتید هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساسان

      کاری با تتلو ندارم ، این بنده خدا رو خدا زده ، گناه داره .

    • بدون نام

      خیلی خوب نوشتید دمتون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج