۵۶۹۹۳۳
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

انتقاد مشایخی از حضور خوشگل ها در سینما

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت و بزرگ سینما گفت: این روزها زیبایی دلیل حضور برخی بازیگران در سینما است در صورتی که زشت ترین بازیگر می تواند با بازیگری حرفه ای به زیباترین تبدیل شود.

خبرگزاری میزان: جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت و بزرگ سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: این روزها زیبایی دلیل حضور برخی بازیگران در سینما است در صورتی که زشت ترین بازیگر می تواند با بازیگری حرفه ای به زیباترین تبدیل شود.
انتقاد مشایخی از حضور خوشگل ها در سینما

گروه بندی های موجود در عرصه بازیگری به عرصه تئاتر هم راه پیدا کرده است و این اتفاقی در حالی رخ داده که تئاتر یک رشته تخصصی به شمار می رود.

من اگر سخت ترین روزها را در کارم داشته باشم هیچ وقت نمی توانم کشورم را ترک کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی ارشقی

      پس من که قیافه ندارمو ببرن فیلم فروش نمیره

    • متین

      آخه فیلمها موضوع بدرد بخوری ندارن و کلیشه ای شدن.مجبورن با همین خوشگلها یخورده درآمد فیلم رو ببرن بالا وگرنه کسی نگاه نمیکنه

    • بدون نام

      استاد مشایخی مطرح بودن و حضور به قول شما استاد بزرگوار خوشگل ها فقط به سینما مربوط نیست. بلکه در تمامی حوزه ها به چشم می خورد و این موضوع بحثی فرهنگی و حاصل به قهقرا رفتن ارزش های والا و ملاک مردم ماست. آیا شما بازیگران تبلیغات تلویزیون را دیده اید که بیشتر به مردم بور و چشم رنگی اروپایی شبیه هستند تا مردم ایران زمین؟ همه ما میدانیم دلیل این انتخاب ها چیست. علت آن تجارت و سرمایه ای ست که پشت آن ها خوابیده است. البته اگر نگاهی عمیق تر کنیم طرفدار بسیاری از این خوشگل ها بانوان سرزمین من هستند که با تاسف فراوان بسیار ذچار سطحی نگری و برخورد های احساسی هستند و اینگونه افراد را بالا برده و قربان صدقه شان می روند. لازم به ذکر است این موضوع بحثی فرهنگی بسیار عمیق و ریشه ای است و سری دراز دارد که اینجا مجالش نیست... آیا این خوشگل ها، شاهزاده با اسب سپید هستند؟ از خواب بیدار شویم و به دنبال ارزش هایی باشیم که در کنج ویترین وجودمان خاک میخورند.

    • بدون نام

      آدمها زشت زیبا خوب وبددارند واما نمک سینما نشان دادن همه است

    • بدون نام

      استاد مشایخی ، عقل مردم ما به چشم شان است .از مردمی که بالاترین میزان عمل زیبای دنیا دارند چه انتظاری می توان داشت . تمامی معضلات از فقر فرهنگی حادث می شود

    • بدون نام

      زمان جوانی شماهم خوشکلا بودند تو سینما پیری جون

    • بدون نام

      فکر کنم اگر آقای مشایخی برمیگشتن به سن جوانی خیلی هم از خوشگلها استقبال میکردن

    • بدون نام

      آقای مشایخی فیلمات باگوگوش رو یادت رفته عزیزم

    • بدون نام

      تو انتخابات خودتو خراب کردی صایعی

    • یک کادگردان

      داخل ماجرای استاد انتظامی شخصیت دورو و پر از ریاکاریت واسه همه عیان شد؛ حالا که گرد پیری از سر و روت داره میباره و برو رویی نداری و دیگه بهت هیچ نقشی نمیدن دم از این میزنی که سینما جای خشکلا شده چقدر تو مکاری آخه؛ اما خیالت راحت اگر همینجور هم بشه که تو میگی باز هم هیچ کارگردانی به تو دیگه هیچ پیشنهادی نمیده تموم شدی رفت باور نداری یک دقیقه بایست داخل آئینه به خودت نگاه کن اگر تونستی اون یکدقیقه سرپا موندن رو تحمل کنی فیلمش رو بفرست همینجا برترین ها یا هر جایی دوست داشتی مردم ببینند سرپایی من خودم بهت یک نقش عالی داخل یک فیلم سینمایی میدم و از شما عذرخواهی می کنم؛ قبول کن نمیتونی دیگه تموم شدی؛موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج