جاباما
۵۷۰۰۰۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

امیری: با بیرانوند دنبال پشت پرده قضیه هستیم!

هافبک سابق نفت تهران گفت: نمی‌گویم قنبرزاده مقصر است چون او هم زیردست است و اگر مافوق بگوید، سکوت می‌کند هر چند که او همشهری ماست و دوستش داریم.

خبرگزاری فارس: وحید امیری که در تجمع امروز بازیکنان نفت شرکت کرده بود، گفت: ۲ سالی است که ما را می‌دوانند. یک زمان می‌گفتند به خاطر بازی‌های حساس پرسپولیس چیزی نگوییم اما دیدیم فایده‌ای ندارد. از این می‌ترسم که این موضوع یک بدعت بد در فوتبال ما شود که یک تیم لیگ برتری اینگونه با آبروی فوتبال ایران بازی کند. اگر این موضوع به AFC کشیده شود چهره بدی برای فوتبال ایران ثبت خواهد شد. آدم به خودش می‌گوید این کار را نکند چون وجهه فوتبال ایران خراب می‌شود اما الان ۲ سال است سردرگم هستیم.

وی ادامه داد: تعجبم از وزارت نفت است که با چه ضمانتی یک چک ۱۵ میلیاردی را گرفتند و هیچ کاری هم نکردند. الان هم نمی‌دانم چه اتفاقی پشت در و پنجره می‌افتد و مشخص نیست چه کسی از آن منفعت می‌برد! من و بیرانوند دنبال این هستیم که ببینیم چه کسی پشت قضیه است، چون صدای بازیکنان نفت که فوتبالشان تمام شده و صدای مربیانی مثل سیدی و حسنوی را کسی نمی‌شنود بنابراین بعد از ۲ سال آمدیم کمک کنیم تا جواب آن را بگیریم هر چند که امروز هم ۲ ساعت است اینجا ایستاده‌ایم و کسی جواب نداده است و امیدوارم جواب قانع‌کننده‌ای بشنویم.

امیری گفت: کمیته‌ای که مسئول واگذاری نفت بود از جمله قنبرزاده و آل‌اسحاق و شاید شاه‌کرمی، کسانی بودند که مسئول انتقال نفت بودند اما حالا راحت خودشان را کنار کشیدند و اصلا نیستند و یا نمی‌خواهند صحبت کنند. نمی‌گویم قنبرزاده، چون او هم زیردست است و اگر مافوق بگوید، سکوت می‌کند هر چند که او همشهری ماست و دوستش داریم.

هافبک سابق نفت تاکید کرد: نفت به قدرتی تبدیل شده بود که تیم‌های لیگ برتری از این تیم می‌ترسیدند و به عنوان تنها تیم ایرانی به جمع ۸ تیم برتر آسیا رسید. اما جای افسوس دارد که آن همه عظمت و شخصیت تیمی خیلی راحت از دست رفت و امروز شاهد ویرانی این تیم هستیم. جالب اینکه حتی به سوپرمارکتی که برای ما عصرانه می‌آورد هم بدهکارند و پول او را هم نداده‌اند. این مسائل جای تاسف دارد. ای کاش آن زمان موافقت می‌کردیم تا تیم می‌رفت. شاید اگر به ملوان منتقل می‌شد رسیدگی بیشتری وجود داشت.

وی در مورد اینکه چقدر از نفت طلب دارد، گفت: حدود ۴۰۰ میلیون تومان اما بیشتر توقع دارم تا برادرانه جوابمان را بدهند. یک زمان با قرارداد ۱۸۰ میلیونی در حالی که در تیم ملی بودم، برای نفت بازی می‌کردم. همانطور که ۳ ساله قرارداد بستم و سالی ۲۰ درصد قراردادم اضافه شد و به نوعی سوءاستفاده کردند الان هم بگویند چه اتفاقی افتاده است؟‌ خودشان هم طلبی ندارند چون وزارت نفتی بودند و ماهیانه حقوق می‌گیرند و نیازی نیست دنبال دعوا باشند.

امیری با بیان اینکه بالای قراردادهای ما اسم شرکت نفت، ثبت شده است، گفت: زمانی که گفتند کارت بازیکنان جدید این تیم صادر شده،تعجب کردم. مگر می‌شود یک تیم با سرنوشت این همه آدم بازی کند و بعد بگویند به خاطر آبروی لیگ در مسابقات شرکت کند اما اینطوری آبروی فوتبال ایران بیشتر می‌رود.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه آیا قصد شکایت از نفت به AFC را دارد،‌گفت: من در کنار بچه‌ها هستم و اگر امروز نتیجه‌ای نگیریم این موضوع را به AFC می‌بریم. ما یک تیم به معنای واقعی بودیم.

وی در پایان در مورد اینکه بسیاری از طلبکاران در تجمع امروز نیستند، گفت: چند تجمع دیگر بود و در قبلی هم ما نبودیم. مردم گرفتار هستند و نمی‌شود هر روز در تجمعات شرکت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج