جاباما
۵۷۰۰۱۲
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

روحانی برای تشکیل کابینه با رهبری مشورت می‌کند

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت که طبق گفته رییس جمهور، ایشان به طور قطع در خصوص تشکیل کابینه و افراد آن با مقام معظم رهبری مشورت داشته و خواهند داشت.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت که طبق گفته رییس جمهور، ایشان به طور قطع در خصوص تشکیل کابینه و افراد آن با مقام معظم رهبری مشورت داشته و خواهند داشت.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به جلسه این فراکسیون با رییس جمهور، اظهار کرد: مسائل مختلف سیاسی و فرهنگی در جلسه امروز مطرح شد. ما به آقای روحانی تاکید کردیم که سهم خواهی از دولت دوازدهم نداریم و تنها خواست مان کارآمدی کابینه است.

وی افزود: اعضای فراکسیون در این جلسه مطرح کردند که سیاسی بودن افراد برای ما مطرح نیست و ملاک توانمندی، کارآمدی و هماهنگی اعضای کابینه برای پیشبرد اهداف دولت دوازدهم است. ما خواهان کابینه هماهنگ و بدون حاشیه برای مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستیم چرا که معتقدیم کابینه ای کارآمدی، قدرت و توان برون رفت از مشکلات را خواهد داشت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی بر ضرورت اجرای برنامه ششم و همچنین حل مشکلات موسسات مالی از جمله موسسه کاسپین، ادامه داد: در این جلسه همچنین مطرح کردیم که نگرانی ما این است که افرادی به رییس جمهور تحمیل شوند و امیدواریم آقای روحانی با اختیار کامل دست به چینش کابینه بزند.

کوچکی نژاد اضافه کرد: آقای روحانی عنوان کردند که سعی خود را برای حل مشکلات اقتصادی کشور خواهند داشت و تلاش خواهند کرد وزرایی را به مجلس معرفی کنند که قادر به کسب بیشترین آرا از سوی مجلس باشند.

این عضو کمیته تعامل با دولت فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: آقای روحانی همچنین گفتند که به طور قطع در خصوص تشکیل کابینه و افراد آن با مقام معظم رهبری مشورت داشته و خواهند داشت.

وی اضافه کرد: آقای روحانی همچنین گفتند که منطقه شرایط مناسبی ندارد و با مشکلاتی درگیر هستیم که در دولت قبل کمتر با آنها مواجه بودیم لذا نیازمند تعامل و همکاری هر چه بیشتر قوا به ویژه دولت و مجلس هستیم.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در پایان با اشاره به درخواست رییس جمهور برای بررسی هر چه سریعتر دو لایحه تفکیک وزارتخانه ها و رفع موانع تولید در مجلس، گفت: آقای روحانی گفتند که خواستار پیروزی دولت دوازدهم هستند لذا درصدد بستن کابینه‌ای بدون حاشیه برای پیگیری مطالبات مردم خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مشورت ميكند ودر نهايت كار خود را ميكند

    • آرشام

      باز اینا کار خودشونو میکنن
      ولی اینو بدونین ما پشت رهبرمون هستیم

      عشق یعنی دست توپرپر شده
      عشق یعنی یک علی رهبر شده
      عشق یعنی لا فتی الا علی
      عشق یعنی رهبرم سید علی

    • بدون نام

      ما به امید تغییرات بزرگتر به دکتر رای دادیم
      مشورت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمد ا

      وقتی آقای روحانی در مورد کابینه با آقای خامنه ای مشورت می کند چطور ممکن است در مورد بر جام مشورت رایزنی نکرده باشد تیم مذاکره کننده بدون اجازه آقای خامنه ای آب نمی خورد

    • بدون نام

      اگه یادتون باشه حضرت آقا از همون اول فرمودند به مذاکرات برجام خوشبین نیستم . اما .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج