۵۷۰۰۳۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شرلوک هلمز احتمالا در فصل پنجم ادامه پیدا می‌کند

تهیه‌کننده‌گان سریال «شرلوک» در کنفرانس کامیک کان به شایعات درباره‌ی ساخت این سریال و پخش از شبکه‌ی بی‌بی‌سی پاسخ دادند.

وب سایت فیلم نت نیوز: تهیه‌کننده‌گان سریال «شرلوک» در کنفرانس کامیک کان به شایعات درباره‌ی ساخت این سریال و پخش از شبکه‌ی بی‌بی‌سی پاسخ دادند.

قسمت پنجم این سریال هنوز نوشته نشده و کتاب مصور آن هم وجود ندارد ورچو در این باره گفت: «این همان چیزی است که ما در لندن مشغول کار بر روی آن هستیم» موفات اضافه کرد: «ما پاسخ این سوال را می‌دانیم اما نمی‌گوییم».
شرلوک هلمز احتمالا در فصل پنجم ادامه پیدا می‌کند

آنها همچنین توضیح دادند که برای ساخت و پخش سریال شرلوک، دکتر هو (Doctor Who) و تخته گاز (Top Gear) از شبکه ی بی‌بی‌سی شایعاتی هم وجود دارد.

موفات درباره‌ سریال شرلوک گفت: «همه احتمالات روی میز است.» او همچنین گفت درباره‌ فصل پنج سریال شرلوک هولمز با بازیگران قبلی سریال از جمله بندیکت کامبربچ و مارتین فریمن هنوز صحبت نکردهاست. موفات به جای توضیح بیشتر درباره شرلوک هولمز به تازگی کار بر روی سریال «دکتر هو» را تمام کرده است و گفت که دوازدهمین دکتر در سریال دکتر هو یعتی «کاپالدی» بعد از این کریسمس از سریال خواهد رفت. موفات در پایان گفت: «فکر می‌کنم در مقطعی به روزهای اوج خودمان بازگردیم»

مجموعه تلویزیونی شرلوک برای پخش از شبکه‌ بی‌بی‌سی ساخته شده و داستان آن به‌روز شده همان داستان‌هایمشهور کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است و استیون موفات و مارک گاتیس آن را ساخته‌اند. در این مجموعه‌ی تلویزیونی بندیکت کامبربچ در نقش شرلوک هولمز و مارتین فریمن در نقش دکتر جان واتسون ایفای نقش می‌کنند. اولین سری از سه قسمت ۹۰ دقیقه‌ای در جولای ۲۰۱۰ پخش شد.

کمیک کان کنفرانسی است که در هر تابستان به مدت چهار روز در شهر سن دیگو آمریکا برگزار می‌شود. این کنفرانس ابتدا برای نمایش کتاب‌های مصور بود اما بعد از چند سال عنوان‌های سریال‌، فیلم، بازی‌های رایانه‌ای و دیگر محصولات فرهنگی را هم دربر گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج