۵۷۰۲۷۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حمدی‌نژاد:

امیدوارم AFC جلوی حضور نفت در آسیا را بگیرد

مدافع جدید تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد که تیم سابقش آماده سقوط به لیگ دسته اول است.

خبرگزاری تسنیم: مدافع جدید تیم پارس جنوبی جم اعتقاد دارد که تیم سابقش آماده سقوط به لیگ دسته اول است.

وحید حمدی‌نژاد درباره شرایط تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: پارس جنوبی شرایط خوبی دارد و مرا یاد 6،5 سال پیش نفت تهران انداخته است. بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی داریم و امیدوارم نتایج آبرومندانه‌ای در لیگ برتر کسب کنیم.

وی با بیان اینکه هنگام ورود به تیم پارس جنوبی، شناختی از شهر جم نداشته است، گفت: پس از اینکه با مسئولان باشگاه صحبت کردم، فهمیدم چه شهری است و چقدر مردم خونگرمی دارد. خوشحالم که توانستم به این تیم بیایم و با بازیکنان فعلی کار کنم.

مدافع پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که چقدر برای فصل آینده انگیزه دارد، تصریح کرد: همیشه انگیزه زیادی دارم و حتی زمانی که در بازی‌های محلات هم شرکت می‌کنم، باانگیزه ظاهر می‌شوم. با اتفاقاتی که امسال در باشگاه نفت تهران رخ داد و حق و حقوق ما را ندادند و تیم را نابود کردند، انگیزه‌ام خیلی زیاد است. امیدوارم هر کمکی که از دستم بر بیاید برای پارس جنوبی انجام دهم.

حمدی‌نژاد با ابراز رضایت از انتقال به پارس جنوبی گفت: با جو حاکم در تیم پارس جنوبی، پیش‌بینی می‌کنم این تیم به رده‌های بالای جدول برسد. در تیم صمیمیت خاصی وجود دارد، همانند چند سال قبل نفت که با وجود امکانات کم، اما خوشحال بودیم و نتایج ما سال به سال بهتر شد. قبلاً با تارتار صحبت کرده بودم، او از لحاظ اخلاقی و فنی فوق‌العاده است.

وی با اشاره به تماس‌های مدیران باشگاه نفت، قبل و بعد از عقد قرارداد این بازیکن با پارس جنوبی خاطرنشان کرد: در این چند روز که می‌دانند قرار است قراردادم را در هیئت فوتبال بوشهر ثبت کنم، مدیران نفت تماس‌هایی گرفتند اما من گفتم نمی‌توانم حرفم را تغییر دهم. متأسفانه مدیران نفت خیلی وعده وعید می‌دهند و فقط دروغ می‌گویند. امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) جلوی حضور این تیم در آسیا را بگیرد.

کاپیتان پیشین نفت در خصوص عملکرد ضعیف این تیم در دیدار سوپرجام و شکست ۳ بر صفر در این مسابقه به تسنیم گفت: در بازی مقابل پرسپولیس، اسمی از نفت وجود نداشت و نشان داد که آماده سقوط است. در بازی سوپرجام هیچ پرستیژی از نفت ندیدیم. حدود پنج سالی که در نفت بودم، هیچ وقت این تیم را اینگونه ندیده بودم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ehsan noormandipoor

      هر چی فکر میکنم میبینم اگه تمام بازیکنانی ایرانی به فدراسیون آسیا یا فیفا شکایت کنن زودتر به حقشون میرسن .،چون کمیته انظباطی فقط جایی که براش منفعت داشته باشه اقدام میکنه ،مثلا به خاطر بداخلاقی بازیکنا رو جریمه میکنن یا هوادار تنش درست میکنه باشگاه رو جریمه مالی میکنن

    • بدون نام

      واقعا کاش یکی جلوشونو بگیره استقلال پارسال آبروی ایرانو برد و این نفت به مراتب بدتر خواهد بود با این وضعیت سهمیه مون رو هم از دست میدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج