۵۷۰۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

داوری شماره یک برانشواگ می شود؟

دانیل داوری می تواند شماره یک تیمش در بوندس لیگا ۱ باشد. دروازه بان ایرانی تیم برانشواگ که فصل قبل از بوندس لیگا ۲ صعود کرد می تواند امیدوار باشد که در فصل جدید شماره یک تیمش را بپوشد.

داوری شماره یک برانشواگ می شود؟

روزنامه تماشا: دانیل داوری می تواند شماره یک تیمش در بوندس لیگا 1 باشد. دروازه بان ایرانی تیم برانشواگ که فصل قبل از بوندس لیگا 2 صعود کرد می تواند امیدوار باشد که در فصل جدید شماره یک تیمش را بپوشد.

البته نمایش نه چندان خوب او در بازی های آخر فصل سبب شده بود که شایعاتی برای خرید یک دروازه بان دیگر برای برانشواگ شنیده شود اما مصاحبه سرمربی این تیم با کیکر نشان می دهد که دانیل داوری رقیب جدیدی نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال آینتراخت برانشواگ به سنگربانان تیمش اعتقاد دارد و می گوید که مطمئن است دانیل داوری قدرتمندتر از گذشته خواهد بود. تسنیم روز گذشته مصاحبه سرمربی این تیم با کیکر آنلاین را ترجمه کرده بود که قسمت هایی از آن را می خوانید.

داوری شماره یک برانشواگ می شود؟

تورستن لیبر کانشت، سرمربی تیم فوتبال آینتراخت برانشواگ در مورد داوری گفت: «ما با دانیل داوری ۲۵ ساله و مارجن پتکوویچ ۳۴ ساله کار خود را شروع کردیم و با این ۲ دروازه بان بود که به بوندس لیگا صعود کردیم. از عملکرد این دو راضی ام و به آنها اعتقاد دارم پس به دنبال جذب بازیکنی جدید در این پست نیستم.» در حال حاضر مشخص نیست که کدام یک از این دو بازیکن جایگاه شماره یک به تن می کنند.

داوری در پایان فصل ۱۳-۲۰۱۲ جایش را به طور موقت به پتکوویچ داد. این دروازه بان عملکرد خوبی از خود نشان داد و در ۴ بازی که درون دروازه برانشواگ ایستاد از کیکر امتیاز میانگین ۲.۶۳ را گرفت. البته دانیل داوری، سنگربان ایرانی - آلمانی برانشواگ در ۲ بازی انتهای فصل مجددا به درون دروازه این تیم بازگشت: «فکر می کنم مبارزه این دو برای کسب جایگاه شماره یک درون دروازه تکرار خواهد شد.»

لیبر کانشت در مورد داوری گفت: «شرایط آخر فصل را برای دانیل داوری تشریح کردم. مطمئن هستم که داوری قدرتمندتر ظاهر و بهتر از این خواهد شد.» در نخستین هفته از رقابت های فصل ۱۴-۲۰۱۳ بوندس لیگا تیم آینتراخت برانشواگ در ورزشگاه خانگی خود یعنی آینتراخت به مصاف وردربرمن خواهد رفت. فصل جدید بوندس لیگا از ۱۸ مرداد آغاز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج