۵۷۰۴۶۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گلکسی J۷ جدید با دوربین دوتایی

چند وقتی است که شایعات مختلفی را در مورد مدل خاصی از گلکسی J۷ می‌شنویم که دوربین دوتایی دارد. حالا در تازه‌ترین خبرها، تصاویر جدیدی از یک تلفن همراه هوشمند لو رفته که ادعا می‌شود به همین مدل ویژه مربوط است.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: چند وقتی است که شایعات مختلفی را در مورد مدل خاصی از گلکسی J۷ می‌شنویم که دوربین دوتایی دارد. حالا در تازه‌ترین خبرها، تصاویر جدیدی از یک تلفن همراه هوشمند لو رفته که ادعا می‌شود به همین مدل ویژه مربوط است.
گلکسی J7 جدید با دوربین دوتایی

پاییز سال ۲۰۱۳ میلادی بود که سامسونگ مدل گلکسی J را معرفی و سپس عرضه کرد. حالا پس از ۴ سال مدل ۲۰۱۷ این سری هم به بازار عرضه شده است. حالا در تازه‌ترین خبرها، تصاویر لو رفته‌ای به دستمان رسیده که گلکسی J۷ جدید با دوربین دوتایی را نشان می‌دهد.
گلکسی J7 جدید با دوربین دوتایی

در تصویر اول، نمای پشتی این گوشی را می‌بینیم که به دوربین دوتایی مجهز شده است. شایعه‌ها از دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی خبر می‌دهند. احتمال دارد این گوشی هم‌چون مدل استاندارد گلکسی J به باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود.
گلکسی J7 جدید با دوربین دوتایی
در تصویر بعدی هم می‌توانیم نمای جلویی این تلفن همراه هوشمند را ببینیم. مدل استاندارد گلکسی J7 2017 به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰P مجهز شده است. احتمال دارد که این گوشی هم‌چون مدل استاندارد به همین نمایشگر مجهز شود. با این حال اطلاعات لو رفته در رسانه‌ها دقیق و قطعی نیستند و تا نهایی شدن خبرها باید کمی منتظر بمانیم. مدل استاندارد گلکسی J7 2017 با قیمت حدودی ۳۵۵ دلار به بازار کره عرضه شده و ممکن است این مدل کمی از مدل استاندارد گران‌تر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج