جاباما
۵۷۰۵۰۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سریال مشترک خالقان «فارگو» و «مردگان متحرک»

شبکه کابلی «اف ایکس» قصد دارد طی یک همکاری مشترک با خالقان دو سریال مطرح سال‌های اخیر شامل «مردگان متحرک» و «فارگو»، یک سریال جنایی جدید با عنوان «مغز متفکر» را مقابل دوربین ببرد.

وب سایت آی ‌سینما: شبکه کابلی «اف ایکس» قصد دارد طی یک همکاری مشترک با خالقان دو سریال مطرح سال‌های اخیر شامل «مردگان متحرک» و «فارگو»، یک سریال جنایی جدید با عنوان «مغز متفکر» را مقابل دوربین ببرد.
سریال مشترک خالقان «فارگو» و «مردگان متحرک»

سناریوی این سریال جدید با الهام از مجموعه مقالاتی که با محوریت بررسی پرونده‌های جرم و جنایت در یکی از نشریات امریکایی به چاپ رسیده، نوشته می‌شود. جو و آنتونی روسو سازندگان فیلم‌های ابرقهرمانی معروفی همچون «مرد مورچه‌ای» و «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی این پروژه قرارداد بسته‌اند.

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، خط اصلی داستان سریال «مغز متفکر» (The Mastermind) حول محور شخصیتی به نام «پل لورو» شکل می‌گیرد؛ برنامه‌ریز باند تبهکاران و رییس سابق کارتل مواد مخدر که تبدیل به خبرچین اداره مبارزه با مواد مخدر می‌شود.

نوآ هاولی خالق اصلی دو سریال «فارگو» و «لژیون» و همچنین رابرت کرکمن خالق سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» تیم تهیه‌کننده اجرایی این پروژه را تشکیل می‌دهند. طبق اعلام سازندگان، پیش‌تولید این سریال جنایی جدید آغاز شده اما زمان قطعی پخش آن از شبکه اف ایکس هنوز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج