۵۷۰۶۳۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سیگنال متناقض کاخ سفید درباره روسیه و ایران

کاخ سفید بازهم دچار تناقض گویی شده و این بار نمی داند آیا رئیس جمهوری آمریکا نهایتا بسته جامع تحریم های ایران- روسیه- کره شمالی را به شکلی که الان پیش روی کنگره است، امضا خواهد کرد یا خیر.

خبرگزاری مهر: کاخ سفید بازهم دچار تناقض گویی شده و این بار نمی داند آیا رئیس جمهوری آمریکا نهایتا بسته جامع تحریم های ایران- روسیه- کره شمالی را به شکلی که الان پیش روی کنگره است، امضا خواهد کرد یا خیر.

ظاهرا تناقض گویی به امری شایع در دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بدل شده و از شایعاتی که هر از گاه به دنبال اختلاف نظر وی با استراتژیست های کاخ سفید یا وزارت خارجه بر سر زبان ها می افتد؛ فراتر رفته است.

تازه ترین پراکنده گویی های کاخ سفید مربوط به بسته جامع تحریم های ایران- روسیه- کره شمالی می شود که البته آن بخشی که مربوط به روسیه است، محل اختلاف بین ترامپ و کنگره آمریکا خواهد بود.

در حالیکه کارشناسان بسته تحریم های پیش روی مجلس نمایندگان را زنجیری توصیف می کنند که دست ترامپ را برای کاهش تحریم های روسیه می بندد، «سارا سندرز» سخنگوی جدید کاخ سفید برای آنکه به شایعه دوستی رئیس جمهور با دولت مسکو خاتمه دهد، به خبرگزاری «ای بی سی» گفته بود: کاخ سفید از وضعیت کنونی این طرح حمایت کرده و از آن خرسند است.

این در حالی است که «آنتونی آسکاراموچی» رئیس جدید دفتر ارتباطات کاخ سفید به خبرگزاری «سی ان ان» گفته است: این دومین یا سومین روزی است که در سمت جدید ایفای نقش می کنم اما (می دانم که) ترامپ هنوز تصمیی مبنی بر امضا یا رد لایحه پیش رو اتخاذ نکرده است.

این تناقض گویی آشکار از سوی ۲ مقام کاخ سفید در ۲ برنامه تلویزیونی که در یک روز روی آنتن رفته اند به خوبی موضع مبهم دولت ترامپ درباره بسته تحریم های ایران- روسیه- کره شمالی را نشان می دهد.

گفتنی است سنای آمریکا ماه گذشته طرح تحریم های روسیه را به تصویب رسانده بود و مجلس نمایندگان نیز امروز دوشنبه آن را به رای خواهد گذاشت حال آنکه ظاهرا معلوم نیست بسته مورد نظر وقتی به میز ترامپ برسد، چه سرنوشتی پیدا خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج