۵۷۰۷۹۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

قلب جشنواره «سارایوو» برای «الیور استون»

جشنواره فیلم «سارایوو» از «الیور استون» کارگردان مطرح آمریکایی با اعطای جایزه افتخاری قلب این رویداد سینمایی تقدیر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: جشنواره فیلم «سارایوو» از «الیور استون» کارگردان مطرح آمریکایی با اعطای جایزه افتخاری قلب این رویداد سینمایی تقدیر می‌کند.

به نقل از اسکرین، «الیور استون»، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده ضدجنگ که به واسطه کارگردانی سری فیلم‌هایی که درباره جنگ ویتنام ساخت به شهرت رسید و تاکنون سه بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است، جایزه افتخاری جشنواره فیلم «سارایوو» را در جریان برگزاری این رویداد سینمایی دریافت می‌کند.

«جوخه» (۱۹۸۶)، «متولد چهارم جولای» (۱۹۸۹) و «بهشت و زمین» (۱۹۹۳ )، او این سه فیلم را سه‌گانه نامیده، هرچند هریک جنبه‌های مختلفی از جنگ را به‌تصویر کشیده است، «وال استریت»، «پلیتون» و «قاتلین بالافطره» از جمله دیگر آثار شاخص این کارگردان آمریکایی به شمار می‌رود.

وی در سال ۱۹۷۸ برای فیلم «قطار سریع‌السیر نیمه شب» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد و دو بار نیز برای فیلم‌های «پلیتون» (۱۹۸۶) و «متولد چهارم جولای» (۱۹۸۹) اسکار کارگردانی گرفته است.

جدیدترین اثر سینمایی وی فیلم زندگی‌نامه «اسنودن» مامور سابق سرویس‌های امنیتی آمریکا بود و وی یک سریال تلویزیونی چهار قسمتی با موضوع مصاحبه با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه نیز ساخته است.

بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم «سارایوو» از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ اوت (۲۰ تا ۲۷ مرداد) در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج