۵۷۰۹۱۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اخبار مارول در کامیک کان

از «مرد مورچه ای» تا «پلنگ سیاه» و «کاپیتان مارول» و «انتقام جویان»، مارول استودیوز حضور قدرتمندی در مراسم کامیک کان امسال داشت و هوادارانش را با تصاویر، پوسترها و تریلرهای جدید هیجان زده کرد.

روزنامه بانی فیلم: از «مرد مورچه ای» تا «پلنگ سیاه» و «کاپیتان مارول» و «انتقام جویان»، مارول استودیوز حضور قدرتمندی در مراسم کامیک کان امسال داشت و هوادارانش را با تصاویر، پوسترها و تریلرهای جدید هیجان زده کرد.

به نقل از د رپ، مارول استودیوز در پنل غول آسایش در مراسم بین المللی کامیک کان سن دیگو هوادارانش را با اطلاعات جدید از آینده پروژه هایش بمباران کرد.
اخبار مارول در کامیک کان

این پنل که یکی از بزرگترین رخدادهای آخر هفته ای بسیار بزرگ از اعلانیه های جدید، تریلرها و جلسه های پرسش و پاسخ با بازیگران و دست اندرکاران بود، به هدایت و مجری گری کریس هاردویک برگزار شد و کارش را فراهم کردن اطلاعاتی در مورد فیلم هایی مثل «مرد مورچه ای و زنبور»، «کاپیتان مارول» و «تور» شروع کرد. پس از گذشت مدتی کوتاه، کوین فایگی رییس کمپانی مارول استودیوز روی صحنه آمد تا برای اتاقی بزرگ پر از هواداران مشتاق، آینده دنیای سینماتیک مارول که همینطور رو به گسترش است را به تصویر بکشد.

در ادامه می توانید تمام اتفاق هایی که در پنل مارول استودیوز در کامیک کان افتاد و اخبار آن را بخوانید.

«مرد مورچه ای»

پنل مارول از همان ابتدا کارش را سریع آغاز کرد و نخستین چیزی که اعلام شد این بود که میشل فایفر قرار است در فیلم «مرد مورچه ای و زنبور» نقش جانت ون داین، همسر گمشده شخصیت هنک پیم با بازی مایکل داگلاس و زنبور اصلی را بازی کند که از دهه ۱۹۸۰ تا به حال خبری از او نبود. در نخستین فیلم «مرد مورچه ای» شخصیت ون داین یک مامور شیلد بود که کنار پیم با استفاده از لباس های مرد مورچه ای و زنبوری که درست کرده بودند می جنگیدند. آن ها خیلی خوب با هم کار می کردند اما در سال ۱۹۸۷، همکاری و ازدواج آن ها وقتی به پایانی تراژیک ختم شد که به آن ها ماموریت جلوگیری از کشته شدن میلیون ها انسان بی گناه توسط یک موشک شوروی داده شد.

ون داین که هیچ راه دیگری نداشت، خودش را کوچک کرد تا بتواند بمب را خنثی کند، اما در حین این کار در دنیای کوانتومی گم شد. از دست دادن ون داین باعث بازنشسته شدن پیم از شیلد شد، البته تا وقتی که اسکات لنگ او و دخترش هوپ را دوباره وارد بازی کرد.

پیش از اینکه فایفر با این نقش وارد دنیای سینماتیک مارول بشود، او کنار جنیفر لارنس، اد هریس و حاویر باردم در فیلم «مادر!» درن آرنفسکی بازی می کند که روز پانزدهم سپتامبر اکران می شود. او همچنین در جمع ستارگان فیلم «قتل در قطار سریع السیر شرق» است که ماه نوامبر اکران می شود و با اقتباس از رمان آگاتا کریستی ساخته شده است.

پل راد و مایکل پنیا ستارگان فیلم «مرد مورچه ای» خبر انتخاب شدن فایفر را اعلام کردند و بعد از آن، حضار توانستند نخستین تصاویر منتشرشده از دنباله این فیلم، مجموعه ای از صحنه های اصلی آن و همچنین تعدادی از جلوه های ویدیویی در دست ساخت را ببینند.

«کاپیتان مارول»

بعد از آن بود که کوین فایگی رییس مارول استودیوز روی صحنه آمد و به سرعت اشاره ای به دیگر اخبار انتخاب بازیگرهای اخیر کرد. در مراسم کامیک کان خبری از بری لارسن در لباس کاپیتان مارول نبود، اما مارول استودیوز آن دسته از هواداران را دست خالی خانه نفرستاد که امیدوار بودند بتوانند نخستین زنی را در اکشن ببینند که نقش اول یک ابرقهرمان این استودیو را ایفا می کند. بعد از تماشای چند پوستر جالب از «کاپیتان مارول»، این مسئله تایید شد که ساموئل ال. جکسون در این فیلم دوباره در نقش نیک فیوری ظاهر خواهد شد. اما مهم تر از آن، مشخص شد که نژاد اسکرال ها که شخصیت های منفی فضایی دنیای مارول هستند، برای نخستین بار در فیلم «کاپیتان مارول» دیده خواهند شد.

علاوه بر این، معلوم شد که داستان «کاپیتان مارول» پیش از فیلم سال ۲۰۰۸ «مرد آهنی» به وقوع می پیوندد و به این ترتیب در زمان بندی این مجموعه جزو اولین فیلم ها خواهد بود و احتمال برخورد آن با دیگر فیلم های این فرنچایز وجود دارد. علاوه بر این، نیک فیوری در «کاپیتان مارول» دو چشم خواهد داشت چون داستان فیلم در دهه ۱۹۹۰ رخ می دهد یعنی پیش از آن که او یکی از چشم هایش را از دست بدهد و چشم بند بگذارد.

این فیلم قرار است توسط آنا بودن و رایان فلک کارگردان های «میسیسیپی گرایند» ساخته شود و مگ لافو از «درون بیرون» و نیکول پرلمن از «محافظان کهکشان» مسئولیت نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده دارند. ویکتوریا آلونسو، لوییز دسپوزیتو و استن لی همراه با فایگی تهیه کنندگان اجرایی آن هستند و قرار است روز هشتم مارس ۲۰۱۹ اکران شود.

«تور: راگناروک»

در ادامه، تالار پر از هواداران توانست نگاهی جالب و طولانی به فیلم «تور: راگناروک» داشته باشد و به این ترتیب جزییات بیشتری از شخصیت گرندمستر و سیاره دیوانه وار گلادیاتورهایش به دست بیاورد که تریلرهای قبلی نشان داده بود تور و هالک قرار است آنجا گیر کنند. تریلر در حالی آغاز می شود که تور (کریس همزورت) اسیر شده را نشان می دهد که صدایی دوستانه به او می گوید قرار است با گرندمستر ملاقات کند. به او گفته می شود چون حالا متعلق به گرندمستر است، بالاخره جایگاه خوبی دارد. در ادامه شخصیت خوش مشرب و حسابی آسوده جف گلدبلوم در نقش گرندمستر را می بینیم که مثل یک پدربزرگی رفتار می کند که دارد با نوه های شرورش کنار می آید، البته اگر همان آدم یک خدای زنده بود که عملا فکر می کند همه متعلق به او هستند.

بعد از آن، آغاز نبرد بین تور و هالک که در نخستین تریلر «راگناروک» مشاهده شده بود و همه را هیجان زده کرده بود به نمایش درآمد. در آن، تور با هالک (مارک روفالو) درباره جنبه های معمولی تر زندگی صحبت می کند، انگار تور دارد سعی می کند خودش را برای قهرمان شخصی اش باحال جلوه دهد.

«پلنگ سیاه»

در قسمت بعدی، پنج دقیقه از تصاویر خارق العاده فیلم جدید «پلنگ سیاه» به نمایش درآمد که همانطور که همه قبول داشتند و چند دقیقه ایستاده آن را تشویق کردند، عالی بود. این تصاویر با صحنه ای شروع شدند که انگار از یک فیلم جیمز باندی بیرون کشیده شده بود و در آن شخصیت های تچالا (چدویک بوزمن)، ناکیا (لوپیتا نیونگ او) و اوکویه (دانای گوریرا) وارد چیزی می شوند که به نظر شبیه یک کلوب زیرزمینی گران قیمت می رسد. داخل، آن ها از هم جدا می شوند تا قراردادی بین یک مامور سی آی ای با نام اورت راس (مارتین فریمن) و یولیسس کلائو (اندی سرکیس) را زیر نظر بگیرند.

به سرعت این صحنه از یک تریلر جاسوسی تبدیل به یک اکشن کامل می شود و اگر بهترین اکشنی نباشد که تا به حال در هر یک از فیلم های مارول استودیوز دیده اید، مسلما یکی از بهترین هاست. تچالا و یارانش جداگانه با افراد کلائو درگیر می شوند و دوربین بین آن ها حرکت می کند. بعد از آن، یک صحنه تعقیب و گریز به تصویر کشیده می شود و پلنگ سیاه بالای یک ماشین در حال حاضر به نمایش درمی آید. در ادامه هم این تریلر بیشتر شبیه به تریلرهای معمولی می شود و صحنه هایی دیگر از فیلم نشان داده می شوند.

نکته اصلی که تریلر «پلنگ سیاه» آشکار کرد این بود که رایان کوگلر کارگردان مشخصا تمام چیزهایی که باعث شدند فیلم پارسالش «کرید» تبدیل به چنین تجربه خاصی شود و وارد این پروژه هم کرده، اما تفاوتش این است که این بار بودجه ای بلاکباستری دارد که به او اجازه می دهد شات هایی حیرت انگیز به ثبت برساند. شخصیت های «پلنگ سیاه» قدرتمند، سریع، بی باک و در عین حال آسیب پذیر هستند. حتی در لحظه هایی از تریلر که بیشترشان با استفاده از جلوه های کامپیوتری درست شده، یک نوع انسانیت در شات ها هست.

«انتقام جویان»

البته که جمعیت حسابی برای ویدیوی «پلنگ سیاه» هیجان زده شد، اما وقت زیادی برای جذب کردن واکنشش نداشت چون ظاهرا قرار بود پنل به پایان برسد. به این دلیل «ظاهرا» قرار بود به پایان برسد که تا فایگی داشت با حضار خداحافظی می کرد و شب بخیر می گفت، تام هیدلستون، کریس همزورت و مارک روفالو از «تور: راگناروک» و پنل قبلی این فیلم روی صحنه آمدند.

هیدلستون گفت: «من اینجا کنار سه انتقام جو ایستاده ام. مسلما این تمام چیزی نیست که برای امشب باقی مانده است.» مشخص بود که صحنه برنامه ریزی شده است، اما هیدلستون از آن نوع بازیگرانی است که می تواند چنین لحظه هایی را با صداقت فراوان به نمایش بگذارد. هیدلستون، همزورت، روفالو و چدویک بوزمن از فایگی خواستند پیش از پایان کار یک خبر دیگر هم به مخاطبان بدهد. آن موقع بود که حضار توانستند تصاویر دیگری از «انتقام جویان: جنگ ابدیت» ببینند.

طرفدارانی که یک هفته قبل تر در مراسم D۲۳ مخصوص هوداران دیزنی در آناهایم شرکت کرده بودند این تصاویر «انتقام جویان» را دیده بودند. در این کلیپ، محافظان کهکشان با تور، اسکارلت ویچ (الیزابت اولسن)، لوکی (تام هیدلستون) و اسپایدرمن (تام هالند) مواجه می شوند و دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ) با نیروهای اهریمنی تانوس مبارزه می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج