جاباما
۵۷۱۰۷۶
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

امیدواری پلیس پایتخت به سرانجام پرونده «بنیتا»

رییس پلیس پایتخت درباره آخرین وضعیت بنیتا نوزاد هشت ماهه ربوده شده در پایتخت نیز اظهار کرد: شب گذشته تا ساعت ۲۳:۳۰ به دنبال این موضوع بودم و پرونده را شخصا پیگیری کردم. تلاش خود را در اینباره انجام می دهیم و امیدواریم طی امروز و فردا به نتیجه برسیم. همچنان امیدواریم که کودک سالم باشد.

خبرگزاری میزان: سردار حسین ساجدی نیا روز سه شنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان تهران گفت: طرح بر خورد با سارقان کلانشهر تهران از ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهر اجرا و ماموران موفق شدند با انهدام ۲۸ ، ۱۱۳ سارق، کیف قاپ، موبایل قاپ و سارق به عنف را شناسایی و دستگیر کنند.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد جرایم این افراد در خارج از تهران رخ داده است. در میان دستگیر شده های امروز باندی را شناسایی کردیم که در استان های مرکزی و غربی کشور دست به سرقت می زدند.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد دستگیر شده ها سابقه دار هستند، افزود: دستگیر شده های امروز بین ۱۸ تا ۳۵ سال هستند. خوشبختانه در طرح اخیر کشفیات بسیار خوبی داشتیم.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه تاکنون سه مرحله طرح برخورد با سارقان در تهران به اجرا در آمده است، تاکید کرد: سرقت های خرد تهران امسال نسبت به مدت مشابه گذشته افزایش داشته است اما در سایر جرایم شاهد کاهش نرخ وقوع هستیم. همچنین کشفیات ما نسبت به گذشته افزایش خوبی داشته است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد استفاده سارقان از دستگاه فلزیاب، گفت: این موضوع را تائید نمی کنیم. سارقان همیشه به دنبال اجناس سبک و قیمتی مانند طلا، سکه و ارز هستند. از مردم درخواست داریم که پول، طلا، سکه و ارز را در خانه نگهداری نکرده و آنها را به صندوق امانات بانک بسپارند. بانک ها هم باید در این مورد اقدماتی را انجام دهند که مردم ترغیب شوند اموالشان را در اختیار بانک ها قرار دهند.

رئیس پلیس تهران در پاسخ به میزان در مورد وقوع جرایم مسلحانه و خشن در تهران، اظهار داشت: خوشبختانه جرایم خشن مانند سرقت مسلحانه، قتل و تجاوز در تهران کاهش داشته است و در حوزه سرقت مسلحانه یا سرقت ها به سرانجام نرسیده یا توسط پلیس کشف می شود.

ساجدی نیا در مورد آخرین وضعیت کودک هشت ماهه ربوده شده در منطقه مشیریه گفت: شب گذشته تا ساعت ۲۳:۳۰ به دنبال این موضوع بودم و پرونده را شخصا پیگیری کردم. تلاش خود را در اینباره انجام می دهیم و امیدواریم طی امروز و فردا به نتیجه برسیم. همچنان امیدواریم که کودک سالم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خندوانه

      تشکر ویژه از پلیس های عزیز و زحمت کش فقط حیف که زحمات این عزیزان با آزادی زود هنگام مجرمین از بین میره

    • خندوانه

      تشکر ویژه از پلیس های عزیز و زحمت کش

    • بدون نام

      ای کاش مثل خارج اگهی های تلویزیونی پخش میشد..کاش به جای تلگرام تلویزیون ملی اعلام می کرد ...تا یکم گستره بیشتری داشته باشه ت

    • بدون نام

      خسته نباشن بچه ها ی خوب و زحمت کش نیروی انتظامی.انشالله هر چه زودتر پیدا شه برگرد آغوش پدر مادرش

    • ملیسا

      وای خدای من بازم بچه گم شده

    • معلم

      این حادثه ما رو یاد جگر گوشه امام حسین میندازه که با لب تشنه به شهادت رسید واین جور ادما از یزید هم پست ترند ان شاء اله به سزای اعمالشون برسند

    • بدون نام

      فقط بایداعدام بشن نبایدبه اینگونه افرادکوچکترین رحمی کردچون خیلی آشغال هستندکه به این فرشته رحم نکردند

    • بدون نام

      نباید اعدام بشن مگه نمیگیم قصاص باید مثل اون طفل معصوم با همون زجر بمیرن اعدام برای کثافتهای مثل اونا حیفه از مسولین میخوام جلو چشم عام زجر کششون کنن که درس عبرت بشه

    • بدون نام

      سانسسسسسسسسسسسسسسسسسسسور!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج