۵۷۱۳۱۱
۱۵ نظر
۵۰۰۸
۱۵ نظر
۵۰۰۸
پ

جهانگیری: نرخ بیکاری، تن من را لرزاند

معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز ایران هراسی را به ایران دوستی تبدیل کردیم و دیگر حرف آمریکایی ها خریدار ندارد.

خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهور گفت: امروز ایران هراسی را به ایران دوستی تبدیل کردیم و دیگر حرف آمریکایی ها خریدار ندارد.

اسحاق جهانگیری عصر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه با اشاره به روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: واقعیت این است که بانوان در کشور ما یک مطالبه به حقی دارند و آن اینکه نسبت به توانایی ها و زحمات آنها برایشان موقعیت های مناسبی فراهم شود.

جهانگیری با انتقاد از انتصاب مدیران توسط دولت در کرمانشاه گفت: همین سالن شورای اداری چرا مدیر زن نمی بینیم. نخبگان زن ما توانایی های زیادی دارند و نمونه آن همین خانم میرزاخانی که اخیرا به رحمت ایزدی پیوست.

وی افزود: دولت در برنامه ششم سهم ۳۰ درصدی برای مدیریت بانوان دیده است و آن وقت این وضعیت تغییر خواهد کرد. همچنین تصمیم گرفته ایم که در آینده ۸ سال سن مدیریتی کشور را کاهش دهیم.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: در پایان دولت یازدهم می توانیم بگوییم که نسبت به هر آنچه که تمرکز داشتیم موفق بودیم. در تعاملات خارجی، مذاکرات هسته ای و بحث ایران هراسی موفق شدیم کاری کنیم که همه ایران را دوست داشته باشند و دیگر حرف آمریکا خریدار نداشته باشد.

وی افزود: دولت همچنین در اقتصاد توفیق داشته و توانسته ثبات ایجاد کند. سیاست های اقتصاد مقاومتی هم به خوبی پیش رفته است و در مجموع می توانیم بگوییم در حوزه های سیاسی و اقتصادی اجتماعی موفق بودیم.

جهانگیری گفت: ما چالش های عمده ای را در کشور داریم. این بیکاری دیگر نسخه های قدیمی برای آن جواب نمی دهد. نرخ بیکاری همین کرمانشاه که گفتند تن من را لرزاند!

وی افزود: ما باید برای هر استعداد و رشته تحصیلی و مهارت متناسب با آن فرصت شغلی ایجاد کنیم. باید بتوانیم اقتصاد کشور را رشد دهیم که سالانه ظرفیت ایجاد یک میلیون شغل داشته باشیم. امروز کشورهایی که می توانند بیش از ۵۰۰ هزار شغل در سال ایجاد کنند به تعداد انگشتان دست است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصالت

      جهانگیری یک انسان باهوش و دانشمنده که چنین بیکاری رو غیرتش تاثیر گذاشته..دمش گرم

    • محمود

      پشت شماها اگر میلرزید که وضع اینطور نبود .... راه حل رفع این مشکل زیاد است و فقط یکی از اونها سرمایه گذاری خارجی است ... یک راه کاهش بیکاری بازنشستگی افراد سن بالای تمامی ادارات و ارگانها است .... راه دیگر تخصصی کردن مشاغل تولیدی و کنترلی بصورت جزء به کل و با آموزش کوتاه مدت است .... راه دیگر قرارداد با کشورهای پیشرفته نظیر آلمان جهت اعزام نیروی کار تحصیلکرده با آموزش کوتاه مدت و برای فراگیری دانش تولید با کیفیت است .... راه دیگر اعمال نفوذ اقتصادی در منطقه جهت بازسازی کشورهایی چون عراق و افغانستان و سوریه است که بسیار به نفع تولید کننده های کشور همچنین ارائه ی خدمات مهندسی است که نیاز شدید به نیروی کار دارد البته اگه زود بجنبین .... راه دیگر آن صنعتی کردن کشاورزی است ... اگر از نخبه های اقتصادی استفاده کنید راه بسیار است ولی کو گوش شنوا

    • بدون نام

      اخی یعنی ما هم باورمون شد

    • بدون نام

      سران کشور خیالشون راحت باشه حالا حالاها وضع اشتغال درست نمیشه با این دسته گل هایی که این چند سال آب دادن. شایدم هیچ وقت درست نشه

    • مهیار

      بمب نیتروژنی هم شمارو نمیلرزونه چه برسه به نرخ بیکاری....

    • مجید بهروزی از جهرم

      آقای جهانگیری صحت خواب .در چهار سال دولت تدبیر و امید صدها هزار ایرانی بیکار شده اند و به زودی چندین میلیون کشاورز و دامدار نابود خواهند شد.

    • غلام

      آ آقای جهانگیری عجب درمورد بیکاری نگفتید تقصیردولت ماقبل شما بوده

    • مهدئ

      به عمل کاربرآید به سخنرانی نیست

    • بدون نام

      مرگ از بیکاری بهتره دارم دیوانه میشم

    • مسعود

      فقط حرف حرف حرف

    • بدون نام

      نمی‌خواد تنتون بلرزه، اگه رفع بی‌کاری واقعاً دغدغتونه که ظاهراً نیست، به وعده‌های انتخاباتیتون عمل کنید، با وعده‌های الکی مردم ساده‌لوح رو گول زدین و پیروز شدین حالا هم کارتون شده همش حاشیه‌سازی و حاشیه‌بازی.

    • بدون نام

      زمانی که وزیر صنایع بودی عربی نرقصیده بودی حالا تنت را عربی نمی رقصوندی

    • reza

      صبحتون بخیر!بعد 4سال تازه میلرزید!
      احتمالا با این وضع 4سال دیگه بندری می رید!

    • محمد

      قابل توجه بیکاران آقای جهانگیری بخاطرشان می لرزد و نگران نباشند وبدانند یکی بخاطرشان به لرزش افتاده واگر تلاش نکنن و کار پیدا نکنند ممکن است کار دست جهانگیری بدهند از این لرزش حداکثر استفاده را ببرید.

    • مهدئ

      قر توکمرش گیر کرده بهونه بیکاری روگرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج