۵۷۱۳۹۷
۵۱۴۳
۵۱۴۳
پ

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم

تنها ۲ روز دیگر هفدهمین دوره لیگ برتر اغاز می شود.هرچند که تیمها تا اواسط شهریور فرصت جذب بازیکن دارند و باز هم ترکیب تیمها دستخوش تغییر خواهد شد ولی می توان ترکیب احتمالی تیمها را در هفته های نخست گمانه زنی کرد.

وبسایت نود: تنها ۲ روز دیگر هفدهمین دوره لیگ برتر اغاز می شود.هرچند که تیمها تا اواسط شهریور فرصت جذب بازیکن دارند و باز هم ترکیب تیمها دستخوش تغییر خواهد شد ولی می توان ترکیب احتمالی تیمها را در هفته های نخست گمانه زنی کرد.

پرسپولیس

مدافع عنوان قهرمانی، حداقل تغییر را نسبت به فصل گذشته داشته و با توجه به سابقه برانکو در سالیان اخیر در پرسپولیس و در سالیان دور در تیم ملی ، او به ترکیب اصلی خود وفادار خواهد ماند.البته با توجه به مصدومیت سید جلال حسینی، ناگزیر مجبور به استفاده از شجاع خلیل زاده در روزهای نخست لیگ است.به جز این احتمال حضور گادوین منشا در ترکیب اصلی پرسپولیس می رفت که با توجه به مشکلی که برای این بازیکن به وجود آمد هفته های اول لیگ را از دست داد. کامیابی نیا نیز شاید شرایط کامل بازی را نداشته باشد و نورالهی نتواند به این زودی در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


استقلال

پر مهره ترین تیم لیگ امسال به جرات استقلال است و علیرضا منصوریان مشکلی در چینش مهره نخواهد داشت.جباری،جباروف با توجه به اینکه دیرتر از بقیه به تمرینات اضافه شدند احتمالا در هفته های نخست حضور کم رنگی خواهند داشت همچنین محرومیت احتمالی سه ملی پوش امید استقلال ممکن است نورافکن و حسینی را در روزهای اول لیگ دور از ترکیب نگه دارد.به لیست غایبین استقلال امید ابراهیمی را که دچار مصدومیت است اضافه کنید ولی با همه این اوصاف توپ استقلال از همان شروع لیگ پر است.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


تراکتورسازی

بر عکس استقلال دست تراکتورسازی کاملا خالی است.این تیم که از جذب بازیکن محروم است باید به بازیکنان به جا مانده از فصل قبل قناعت کند جدا شدن اخباری ، کرار جاسم و شفیعی، مصدومیت بد موقع هادی محمدی و کنار ماندن امید عالیشاه وضعیت را برای شاگردان گل محمدی بیش از پیش بدتر میکند.صدور مجوز بازی برای سینا عشوری بهترین خبر ممکن برای هواداران این تیم تبریزی بود.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


ذوب آهن

ذوب آهن برای کسب اولین قهرمانی به سراغ رکورددار قهرمانی در لیگ برتر یعنی امیر قلعه نویی رفته است.این تیم نسبت به فصل قبل تغییر زیادی نداشته و با همین ثبات و آرامش به دنبال کسب افتخار است.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


سپاهان

سپاهان برای پایان دادن به ناکامیهای دو فصل اخیر تغییرات گسترده ای در ترکیب اصلی خود داشته و بازیکنان سرشناسی مثل ساسان انصاری و عزت الله پورقاز به این تیم پیوستند.هر چند که در ۳ بازی نخست ساسان انصاری در ترکیب سپاهان حضور نخواهد داشت.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


پیکان

این تیم نسبت به فصل گذشته دو مهره تاثیرگذارش یعنی نعمتی و منشا را از دست داده است با رفتن منشا، آقا خان مهاجم اصلی این تیم خواهد بود.مومنی و بختیار رحمانی معروفترین بازیکنانی هستند که به جمع پیکانیها در این فصل اضافه شدند.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


استقلال خوزستان

مشکلات مالی باعث شد که استقلال خوزستان بازیکنان زیادی را در ابتدای این فصل از دست بدهد و حداقل ۱۳ بازیکن از این تیم جدا شدند. با این حال عبدالله ویسی با بازگشت به تیمی که با آن موفق به قهرمانی شده بود چهره های مستعد فوتبال جنوب کشور نظیر ریکانی،کرملا چعب، بوعذار و نصاری را به جمع این تیم فراخواند.موسی کولیبالی یار سالیان اخیر ویسی این فصل هم گواردیولای وطنی را همراهی می کند.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


گسترش فولاد

گسترش فولاد از جمله تیمهایی است که هم در کادر مدیریتی و هم مربیگری دچار تغییر شد و تقریبا ۵۰ درصد ترکیب اصلی این تیم نسبت به فصل قبل عوض خواهد شد.مهمترین بازیکنی که از این تیم جدا شد ستاره دو فصل اخیر گسترش فولاد ، داریوش شجاعیان است.یکی از پستهایی که لوکا بوناچیچ در آن دچار تردید شده درون دروازه است که بین کوروش ملکی که در روزهای آخر فصل قبل چهره موفقی داشت و دخسوس که دیگر ان دروازه بان قبراق لیگ پانزدهم نیست باید یکی را انتخاب کند.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


نفت

پیچیده ترین وضعیت را در این فصل، نفت تهران دارد. از جمع بازیکنان فصل پیش نفت ۱۴ بازیکن از این تیم رفتند و این تیم یک بار با نظر علی کریمی بسته شد ولی پس از عدم توافق با کریمی و روی کار آمدن درخشان بازیکنان زیادی از جمع این تیم جدا شدند.به هر حال بنگر ، فشنگچی،نصرتی، حق دوست ، عزتی ، محمدی زاده ، دغاغله ، بیک زاده و آل کثیر از چهره های شاخص نفت در لیگ هفدهم خواهند بود.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


فولاد خوزستان

هدایت فولاد خوزستان در این فصل به عهده سیروس پور موسوی خواهد بود.بازگشت ایمان مبعلی به تیم سابقش و همچنین حضور رحیم زهیوی در این تیم، فولاد را به یکی از تیمهای جذاب لیگ هفدهم تبدیل خواهد کرد.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


پدیده

پدیده برای سومین فصل متوالی رضا مهاجری را روی نیمکت دارد.این تیم در فصل نقل انتقالات دست به جیب شده و چهره های شاخصی نظیر محمد قاضی و محمد رضا خلعتبری را جذب کرده است.محسن یوسفی نیز با توجه به مصدومیت در هفته های نخست وضعیت مبهمی دارد.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


صنعت نفت آبادان

فراز کمالوند سرمربی جدید صنعت نفت به همراه خود ۴ شاگرد قبلی اش یعنی مرتضی اسدی،مگنو باتیستا،کرار جاسم و پریرا را به آبادان آورده است به جز اینها جهانبخش و بهزادی کریمی نیز به ترکیب صنعت نفت اضافه شدند تا طلایی پوشان به چیزی بیشتر از تلاش برای بقا در لیگ امسال فکرکند.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


سایپا

مهمترین اتفاق در ترکیب این فصل سایپا عدم حضور ابراهیم صادقی است که در هر ۱۶ دوره لیگ در این تیم حضور داشت.علی دایی دوباره به این تیم بازگشته و با حضور چهره هایی نظیر اخباری، ماهینی ، ترابی و عباس زاده امیدوار است تا نتیجه ای به مراتب بهتر از فصل گذشته کسب کند.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


سیاه جامگان

سیاه جامگان که دو فصل است به زحمت در روز آخر در لیگ ماندنی شده چهره سرشناس خاصی را به جمع خود اضافه نکرده است و بیشتر روی به استعدادهای جوانان بومی آورده است.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


پارس جنوبی جم

این تیم که برای اولین بار موفق به صعود به لیگ برتر شده علاوه بر حفظ چهره های موفق فصل گذشته توانسته بازیکنان شاخصی نظیر نانگ،زبیدی و فروزان را به عضویت تیم خود دربیاورد هر چند که با جدایی نا به هنگام محمد طیبی از این تیم ، معادلات قلب خط دفاعی این تیم کمی مبهم خواهد بود.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم


سپیدرود

سپیدرود که پس از ۲ دهه موفق شد دوباره در سطح اول فوتبال ایران قرار بگیرد تنها شایان مصلح را از جمع بازیکنان کلیدی فصل قبل خود ندارد و مهرداد جماعتی احتمالا جای او را در ترکیب خواهد گرفت.

رونمایی از ترکیب تیمهای لیگ برتر هفدهم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج