۵۷۱۴۵۳
۹ نظر
۵۰۱۳
۹ نظر
۵۰۱۳
پ

پایان تلخ زندگی پس از کشتن پدر‎

پسر جوان که پس از قتل پدرش دچارعذاب وجدان شده بود سه سال پس از واقعه به زندگی‌اش پایان داد. وی سه سال قبل به اتهام قتل پدرش بازداشت و زندانی شده و بتازگی و با رضایت خانواده‌اش آزاد شده بود.جسد وی در حالی که با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش پایان داده بود داخل خودروی پرایدش پیدا شد.

روزنامه ایران: پسر جوان که پس از قتل پدرش دچارعذاب وجدان شده بود سه سال پس از واقعه به زندگی‌اش پایان داد. وی سه سال قبل به اتهام قتل پدرش بازداشت و زندانی شده و بتازگی و با رضایت خانواده‌اش آزاد شده بود.جسد وی در حالی که با خوردن قرص برنج به زندگی‌اش پایان داده بود داخل خودروی پرایدش پیدا شد.
سرهنگ زمان‌الله شالیکار فرماندهی انتظامی شهرستان محمودآباد در این باره گفت: شامگاه دوشنبه دوم مرداد، پس از تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جنازه پسرجوان در خودروی پرایدی که در پارکینگ ساحلی شهرداری محمودآباد متوقف بود بلافاصله مأموران به منطقه مذکور اعزام شدند.
آنها با شکستن شیشه‌های خودرو، جسد متوفی را از ماشین خارج کردند و تحویل پزشکی قانونی دادند.درادامه تحقیقات مشخص شد معین - ۲۸ ساله - ساکن روستای «خشت سر» شهرستان محمودآباد در سال۱۳۹۳ پدرش را کشته و زندانی شده بود که پس از سه سال و بنا به رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده بود. اما وی که دچار افسردگی شده بود به زندگی‌اش پایان داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نازنین سادات

      چرا عاقل کند کاری که بار آرد پشیمانی

    • عسل

      نتونسته با عذاب وجدانش کنار بیاد!! لااقل بچه خوب و سر به راهی میشدی ؛ یه خیراتی واسش میدادی؛طلب بخشش میکردی؛ خلاصه یه کاری میکردی حداقل روحش ازت راضی باشه . خدا رحمتت کنه ولی بچه ناخلفی بودیا. خدا از سر تقصیرت بگذره

      پاسخ ها

      • محمد مهرابی

        سلام . نمیدونم چرا بعضی از جوانهای امروزی از پدرشان توقعات بیجا دارند واحترام به پدر برایشان سخت است راستشش شاید تقصیر ما پدرا هست یا نه شایدم جامعه وشایدم هردو بهر حال ارزو میکنم حداقل وقتی خودشان پدر شدن یکم بخودشون بیان و بیشتر حرمت نگهدارند . این جوان هم که پدرش رو کشته اگر خودکشی نمیکرد بخاطر عذاب وجدان نمیتونست زندگی درستی داشته باشه .انشالله که خدا هر دوشون رو ببخشه و بیامرزه .امین

      • بدون نام

        به خاطر دیدی هست که نسبت به پدر دارن . از نظرشون
        .پدر فقط موظف به تامین نیازهای مادیشونه
        کاری که پدرا تو این دوره زمونه میکنن فقط در حال تلاشن تا هزینه های سنگین زندگی رو تامین کنن

    • بدون نام

      چه غم انگیز......ای دادبیداد

    • بدون نام

      حقت بود بدبخت
      آخه آدم آآآآدم پدرشو ...
      زبونم بند اومده

    • بدون نام

      مگه میشه آدم با همچین عذابی زندگی کنه پدر پشت و تکیه گاه بچه هاش هست وقتی کسی با دست خودش تکیه گاهش رو خراب کنه به همچین جایی میرسه

    • بدون نام

      حتماً این قدر خانواده تو سرش زده اند که افسردگی گرفته، خوب شما که بخشیدید و رضایت دادید کمک می کردید به زندگی برگرده حالا هم پدر را از دست دادید هم پسر را.

    • بینام

      وقتی جوانان هم سن و سال خود را میبینند که عده ای که ذخائر هستند برای بچه های شان ان چنان سرویس دهی میکنند مثال 200 میلون البسه به نازدانه میدهند تا پول جیبی او تامین شود ما که توان====پ پ پ==== نداریم باید منتظر چنین روزی باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج