جاباما
۵۷۱۶۶۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شبکه پلی استیشن از دسترس خارج می‌شود

به‌زودی بر اساس بیانیه شرکت سونی، شبکه پلی استیشن نت‌ورک به منظور تعمیرات و بهبود سرورها از دسترس همگان خارج می‌شود.

وب سایت کلیک: به‌زودی بر اساس بیانیه شرکت سونی، شبکه پلی استیشن نت‌ورک به منظور تعمیرات و بهبود سرورها از دسترس همگان خارج می‌شود.

شبکه پلی استیشن از دسترس خارج می‌شود

به تازگی شرکت ژاپنی سونی در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد که شبکه پلی استیشن نت‌ورک به منظور تعمیرات و رفع مشکلات جزئی خطاهای سرور، از دسترس تمامی کاربران کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ویتا خارج خواهد شد. البته توجه داشته باشید که در طی تعمیرات، بازیکنان می‌توانند دو بخش تک نفره و چند نفره (آنلاین) عناوین ویدیویی را بر روی کنسول‌های خود اجرا کنند و این تعمیرات هیچ اختلالی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها به وجود نمی‌آورد.

تا اتمام تعمیرات سونی، تنها بخش پلی استیشن استور، پلی استیشن ویدیو و مدیریت حساب کاربری در دسترس نخواهد بود. به بیانی دیگر، بازیکنان در طی تعمیرات قادر به خرید بازی یا بسته الحاقی و یا سایر محتویات را نیستند و همچنین امکان مدیریت حساب کاربری (ایجاد حساب کاربری) نیز وجود ندارد. خوشبختانه تعمیرات شرکت سونی نهایتا یک ساعت به طول خواهد انجامید و کاربران به مدت یک ساعت به موارد مذکور دسترسی نخواهند داشت.

طبق بیانیه سونی، تعمیراتآغاز شده است. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: «در تاریخ ۲۵ ژوئن سرویس‌های پلی استیشن استور، پلی استیشن ویدیو و مدیریت حساب کاربری به منظور تعمیرات و عملکردی بهتر به مدت یک ساعت از دسترس خارج می‌شوند. در این مدت بازیکنان به راحتی می‌توانند بازی‌ها و نرم افزارهای خود را اجرا کنند. از تک تک شما کاربران عزیز معذرت می خواهیم!»

از دیگر خبرهای پیرامون شبکه پلی استیشن می توان به ثبت نام برای دریافت نسخه آزمایشی بروز رسانی (فریمور) ۵٫۰ کنسول پلی استیشن ۴ اشاره کرد. اگر خبرهای دنیای گیم را دنبال کرده باشید، حتما اطلاع دارید که چند روز پیش شرکت سونی فراخوان ثبت نام برای دریافت نسخه بتای فریمور ۵٫۰ را منتشر کرد تا کاربران و علاقه مندان به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است در حال حاضر این نسخه برای کاربران عادی عرضه نمی‌شود و پس ارسال بازخوردها و رفع مشکلات آن، به صورت عمومی و نهایی برای تمامی کنسول‌های نسل هشتم شرکت سونی از جمله پلی استیشن ۴ پرو، پلی استیشن ۴ و مدل اسلیم منتشر خواهد شد.

این روزها شبکه پلی استیشن نت‌ورک عملکرد ضعیفی نسبت به ایکس باکس لایو داشته چرا که در اواسط ماه گذشته تمامی سرویس های شبکه پلی استیشن به صورت ناگهانی و تصادفی از دسترس خارج شد به طوری که امکان اجرای بازی‌های ویدیویی آنلاین نیز ممکن نبود. این در حالی است که تعداد دفعات تعمیرات و مشکلات شبکه پلی استیشن نتورک در مقایسه با شبکه Xbox Live در سال میلادی جاری بیشتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج