جاباما
۵۷۱۷۱۴
۱ نظر
۵۰۷۹
۱ نظر
۵۰۷۹
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۵۴)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.
متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

فیلم اقتباسی جیمز فرانکو از کتاب گرگ سیسترو با عنوان "هنرمند فاجعه: زندگی من داخل اتاق، بدترین فیلمی که تابحال ساخته شده" نقدهای مثبتی به هنگام اکران در جشنواره فیلم SXSW بدست آورد. فرانکو در نقش نویسنده، کارگردان و ستاره "اتاق یعنی تامی ویزو ظاهر می شود و در اولین تریلر نیز دیده می شود که لهجه خاص ویزو را گرفته و ترکیبی عجیب از بی مهارتی و صداقت به نمایش می گذارد. فیلم "هنرمند فاجعه" (The Disaster Artist) که قبل از اکران عمومی در روز اول دسامبر در سینماهای منتخب نمایش داده می شود، دیو فرانکو را در نقش سیسترو، ست روگن را در نقش سندی اسکلیر، ناظر فیلمنامه، الیسون بری، زوئی دویچ، الیزا کوپ و جاش هاچرسون را در نقش های مکمل دارد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

در فیلم سینمایی "بلید رانر 2049" (Blade Runner 2049) دوباره هریسون فورد را در نقش ریک دکارد می بینیم و این بار رایان گاسلینگ در نقش کی ظاهر شده، یک بلید رانر جدید که پرده از رازی قدیمی برمی دارد. در آخرین تریلر این فیلم می بینیم که این راز بسیاری از کاراکترهای فیلم را به خطر می اندازد. همپتون فنچر و مایکل گرین فیلمنامه نویسان این فیلم هستند و دنیس ویلنوو آن را کارگردانی و راجر دیکینز آن را فیلمبرداری کرده است. "بلید رانر 2049" قرار است ششم اکتبر 2017 به نمایش درآید و تیم بازیگران نقش مکمل آن عبارتند از: جرد لتو، آنا دی آرماس، رابین رایت، سیلویا هوکس، مکنزی دیویس، کارلا جوری، لنی جیمز و دیو بائوتیستا.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

وقتی فیلم "کینگزمن: سرویس مخفی" در سال ۲۰۱۵ اکران شد، منتقدین را به چند دسته تقسیم کرد، ولی دنباله آن نیز همچنان طرفدار و بیننده داشت. دنباله بعدی که " کینگزمن: محفل طلایی" (Kingsman: The Golden Circle) نام دارد قرار است ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۷ روی پرده سینماها برود و متیو وان دوباره کارگردانی آن را به عهده گرفته و تارون اگرتون، مارک استرانگ و کالین فرث که کاراکتر هری هارت او در دنباله قبلی مرده فرض می شد؛ دوباره به فیلم باز می گردند. دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: چنینگ تیتوم، جف بریجز، هالی بری، پدرو پاسکال و جولیان مور.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

مایکل فسبندر در فیلم اقتباسی "آدم برفی" (The Snowman) از رمان هفتم نویسنده نروژی، جو نزبو، درباره هری هول، نقش هری هول کارآگاه را بازی می کند. این فیلم را توماس الفردسون کارگردانی نموده و داستان آن درباره هری و کارمند جدیدش (با بازی ربه‌کا فرگوسن) است که در تلاشند تا قبل از بارش برف، قاتلی سریالی را دستگیر کنند. این فیلم با بازی جی. کی. سیمونز، توبی جونز، شارلوت گینزبورگ، کلوئی سوینی، جیمز دارسی و ول کیلمر قرار است 20 اکتبر 2017 به اکران عمومی درآید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

آخرین فیلم گیرمو دل تورو که توسط خود او و ونسا تیلور نوشته شده، داستان پریان اوریجینالی است که در آمریکا سال ۱۹۶۳ اتفاق می افتد. سالی هاکینز نقش الیزا را بازی می کند که لال است، و همکارش زلدا (اوکتاویا اسپنسر) از آزمایشی مخفیانه و سری در یک آزمایشگاه دولتی مخفی، پرده بر می دارد. فیلم "شکل آب" (The Shape of Water) که قرار است ۸ دسامبر اکران شود، مایکل شنون، مایکل استالبارگ و ریچارد جنکینز را در تیم بازیگرانش دارد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

دوازدهمین کارگردان لیست جدید بهترین کارگردانان سینمایی قرن بیست و یکم، ایوا دو ورنی است که فیلم بعدی اش قرار است 9 مارس 2018 اکران شود و این فیلم اقتباسی از رمان مادلین لنگل (1963) با عنوان "چروکی در زمان" (A Wrinkle in Time) است. جنیفر لی، فیلمنامه اش را نوشته و داستان آن مخاطب را ورای ابعاد زمان و مکان می برد و بازیگران آن شامل استورم رید در نقش مگ، کریس پاین در نقش پدر دانشمند او، گوگو امباثا-را در نقش مادرش، اوپرا وینفری، ریس ویثراسپون، میندی کیلینگ و زک گالفیاناکیس می شوند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

وقتی فیلم سینمایی "شگفت‌زده" (Wonderstruck) در ماه مه در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد، منتقدین بر سر این فیلم تاد هینس پس از فیلم "کارول" که بهترین فیلم از دید منتقدین متاکریتیک در سال ۲۰۱۵ شده بود، نظرات متفاوتی داشتند. این فیلم که بر اساس رمان تحسین شده برایان سلزنیک ساخته شده، ماجرای بن (اوکس فیگلی) و رز (میلیسنت سیموندز) را دنبال می کند، دو کودک که با فاصله ۵۰ سال از هم، به گشت و گذار در نیویورک سیتی می پردازند. ۲۰ اکتبر ۲۰۱۷ منتظر اکران این فیلم سینمایی باشید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

فیلم "تنها دلیران" (Only the Brave) داستان فداکاری یک گروه از آتش نشانان منطقه پرسکات در آریزونا را روایت می کند که در آتش سوزی دره یارنل در ژوئن 2013 مبارزه کردند که یکی از بزرگترین و مهلک ترین آتش سوزی های تاریخ بود. جوزف کازینسکی این فیلم را کارگردانی کرده و مایلز تلر، جاش برالین، جنیفر کانلی، جف بریجز، تیلور کیچ، جیمز بج دیل و اندی مک‌داول در این فیلم نقش آفرینی نموده اند که قرار است 20 اکتبر روی پرده سینماها برود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

اولین تجربه کارگردانی تیلور شرایدن، نویسنده فیلم های "سیکاریو" و "اگر از آسمان سنگ ببارد"، در منطقه محافظت شده سرخپوستان اتفاق می افتد، جایی که یک مأمور شیلات و حیات وحش آمریکایی (جرمی رنر) و یک مأمور تازه کار اف بی آی (الیزابت اولسن) متحد می شوند تا ماجرای قتل یک دختر نوجوان را حل کنند. "رودخانه ویند" (Wind River) در جشنواره های ساندنس و کن به نمایش درآمده و نقدهای خوبی دریافت کرده و قرار است ۴ اوت ۲۰۱۷ اکران شود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

ویل اسمیت بعد از فیلم سینمایی "جوخه انتحار" مجدداً با دیوید ایر همکاری کرده تا در فیلم اکشن فانتزی "برایت" (Bright) نقش آفرینی کند که در آن انسان ها، اُرک ها، اِلف ها و پریان همه با هم در زمان حال زندگی می کنند. اسمیت و جوئل اگرتون نقش دو پلیس را بازی می کنند که طی یک گشت شبانه روتین، با نیروی عجیبی روبرو می شوند. نومی رپیس، لوسی فرای، ادگار رامیرز، مارگارت چو و آیک برینهولتز بازیگران نقش مکمل هستند. مکس لندیس فیلمنامه را نوشته و تاریخ اکران این فیلم در نتفلیکس روز 22 دسامبر 2017 است. فیلم "برایت" گرانترین فیلم اوریجینال این شبکه تا به امروز است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

تاراجی پی. هنسون در فیلم "مری مغرور" (Proud Mary) نقش یک آدمکش را بازی می کند که برای یک خانواده بزهکار بوستونی کار می کند. بابک نجفی (کارگردان فیلم "لندن سقوط کرده است") این فیلم را کارگردانی کرده و داستان درباره زنی به نام مری است که با ملاقات پسری (با بازی جاهیدی الو وینستون) تصمیم می گیرد شغلش را عوض کند. در این فیلم که روز ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ اکران خواهد شد، نیل مک‌دانا، دنی گلاور، زاندر برکلی، بیلی براون و مارگرات ایوری نیز نقش آفرینی کرده اند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

فیلم "بلندی های کراون" (Crown Heights) که بر اساس داستانی واقعی به نویسندگی و کارگردانی مت راسکین ساخته شده، آتلانتا لاکیث استنفیلد در نقش کالین وارنر ظاهر شده، مردی که ده ها سال از عمرش را در زندان برای جرمی گذرانده که مرتکبش نشده است. نمدی ازوموگا، تهیه کننده و بازیکن سابق NFL نقش بهترین دوست و وکیل وارنر، کارل کینگ، را بازی می کند که زندگی اش را وقف آزاد کردن وارنر می نماید. این فیلم که قرار است 25 اوت اکران شود، جایزه مخاطب را در جشنواره فیلم ساندنس 2017 دریافت کرد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

"پروفسور مارستون و زنان شگفت انگیز" (Professor Marston & the Wonder Women) فیلمی است که به روایت داستانی واقعی می پردازد درباره آنچه به دکتر ویلیام مولتون مارستون (با بازی لوک اوانز)، روانشناس دانشگاه هاروارد، الهام بخشید تا در دهه چهل "زن شگفت انگیز" را خلق کند. منابع الهام مارستون برای خلق این کاراکتر، همسرش الیزابت مارستون (با بازی ربه‌کا هال) و دوستشان الیویا بایرن (بلا هیث‌کوت) بودند. این فیلم که آنجلا رابینسون آن را نوشته و کارگردانی کرده قرار است ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ روی پرده سینماها برود.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

در کمدی رمانتیک "جسیکا جیمز باورنکردنی" (The Incredible Jessica James) که نقدهای اولیه خوبی در جشنواره ساندنس دریافت نمود، جسیکا ویلیامز با جیمز سی. استراوس دوباره همکاری کرده و نقش نمایشنامه نویسی را بازی می کند که با جریان جدایی از نامزدش (لاکیث استنفیلد) و امکان عشق جدیدی با یک مرد مطلقه (کریس اوداود) روبروست. این فیلم جمعه آینده روی شبکه نتفلیکس موجود خواهد شد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

"خرس بریگزبی" (Brigsby Bear) با بازی کایل مونی به داستان جیمز (مونی) ۲۵ ساله می پردازد که با پایان ناگهانی برنامۀ تلویزیونی مورد علاقه اش، ماجرا های خرس بریگزبی، به نوعی کنار می آید. با پی بردن به این واقعیت که او تنها کسی است که نمایش را دیده است، دست به کار می شود تا خودش داستان را به پایان برساند. این فیلم که با بازی مارک همیل، کلیر دینز و گرِگ کینیر در اکران اولش در جشنوارۀ ساندنس نقد های خوبی دریافت کرده است، جمعه آینده به نمایش در خواهد آمد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

فیلم سینمایی "اره مویی" (Jigsaw) که تاریخ اکرانش ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ است، سری فیلم های "اره" را به سبک همیشگی خونین آن ادامه می دهد. مایکل و پیتر اسپیریگ این دنباله را کارگردانی کرده اند که مرگ های دهشتناک جدیدی پیدا کرده اند که به بازگشت جان کریمر یا همان "جیگسا" اشاره دارند که همه فکر می کردند مرده است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

فیلم "قفل باز شده" (Unlocked) با نقش آفرینی نومی رپیس، اورلاندو بلوم، مایکل داگلاس، تونی کولت و جان ملکوویچ، با نقدهای متوسطی در انگلستان به نمایش درآمد، ولی قرار است اول سپتامبر در ایالات متحده اکران آن آغاز شود. مایکل اپتد آن را کارگردانی نموده و داستانش درباره آلی راسین، مأمور سیا، (با بازی رپیس) است که بعد از کشف اطلاعات محرمانه، پا به فرار می گذارد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

اولین فیلم بلند آلبرت هیوز بدون حضور برادرش آلن، فیلم "عصر یخبندان ماجرای آلفا" (Ice Age adventure Alpha) است که کودی اسمیت-مک‌فی در نقش مرد جوانی ظاهر شده که در شکار بایسون زخمی شده و با گرگی دوست می شود و این دو با هم می کوشند تا در دنیایی وحشی، زنده بمانند. روز دوم مارس ۲۰۱۸ منتظر اکران این فیلم باشید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (54)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• فیلم الکساندر پین به نام Downsizing قرار است اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآید. می گویند فیلم The Shape of Water ساخته گیرمو دل تورو و فیلم Suburbicon ساخته جورج کلونی نیز قرار است در این جشنواره برای اولین بار اکران شوند. (منبع: Variety)

• ساندرا بولاک قرار است در فیلم اقتباسی سوزان بیر از رمان جاش مالرمن با عنوان Bird Box نقش آفرینی نماید. اریک هیسرر قرار است فیلمنامه این فیلم مهیج پسا رستاخیزی را بنویسد. (منبع: THR)

• ویل اسمیت قرار است در نقش غول چراغ جادو و همچنین مینا مسعود و نائومی اسکات در نقش علاءالدین و شاهزاده جاسمین در فیلم اکشن زنده (Aladdin) ساخته گای ریچی نقش آفرینی نمایند. (Heat Vision)

• مدس میکلسن در حال مذاکره برای بازی در نقش شرور مقابل تام هالند و دیزی ریدلی در فیلم Chaos Walking است. (منبع: Heat Vision)

• اندی موشیتی قرار است فیلم اقتباسی Robotech را برای سونی ساخته و کارگردانی کند. (منبع: Heat Vision)

• فلیسیتی جونز قرار است در نقش روث بیدر گینزبورگ، در فیلم On the Basis of Sex ساخته میمی لدر بازی کند. (منبع: Deadline)

• جونو تمپل و کلیر فوی ستاره های فیلم بعدی استیون سودربرگ با عنوان Unsane هستند که اخیراً با آیفون فیلمبرداری شده است. (منبع: Variety)

• کیرسی کلمونس در فیلم Hearts Beat Loud به کارگردانی برت هیلی نقش آفرینی کرده است. (منبع: Variety)

• والت گاگینز به پل راد، اوانجلین لی‌لی، مایکل داگلاس و مایکل پنیا پیوست تا در فیلم Ant-Man and The Wasp بازی کند. (منبع: Deadline)

• استورم رید به دیوید اویلوو در فیلم مهیج Only You ساخته جیکوب استیز پیوست. (منبع: Heat Vision)

• هنری جوست و آریل شولمن در حال مذاکرات نهایی برای کارگردانی و نویسندگی فیلمی اقتباسی از بازی ویدئویی Mega Man هستند. (منبع: Heat Vision)

• مت لوریا و کریستینا رادلو به جینا رودریگز در فیلم بازسازی شده Miss Bala محصول سونی پیوستند. (منبع: Variety)

• نیکولای آرسل قرار است فیلم زندگی‌نامه ای RFK با بازی مت دیمون در نقش رابرت اف. کندی را کارگردانی نماید. (منبع: THR)

• زوئی دویچ قرار است در کنار جانی دپ در فیلم Richard Says Goodbye نقش آفرینی نماید. (منبع: Variety)

• دو پاتل و بن استیلر قرار است در فیلمی بر اساس داستان واقعی قاتلین باشگاه چیپندیلز ایفای نقش نمایند. (منبع: Deadline)

• بیل هیدر در حال مذاکره برای پیوستن به آنا کندریک در فیلم Nicole درباره یک بابا نوئل زن است. (منبع: Variety)

• نوآ هاولی در حال ساخت فیلمی درباره دکتر دوم برای فاکس است. (منبع: Variety)

• چهارمین دنباله فیلم Purge را جرارد مک‌ماری کارگردانی خواهد کرد. جیمز دی موناکو، نویسنده-کارگردان سه فیلم اول، قرار است فیلمنامه آن را بنویسد. (منبع: Heat Vision)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mobina

      خسته نباشید اما فیلم baby driver نبود. ممنون مطلب مفیدی بود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج