جاباما
۵۷۱۷۶۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دستیارهای هوشمند، دنیای تجارت را تغییر می‌دهند

سیری، کورتانا، آلکسا و دستیار گوگل تازه مسیر دستیاری‌های مجازی را بازکرده‌اند، در آینده‌ای نزدیک دستیارهای مجازی به عضو اصلی دنیای تجارت تبدیل می‌شوند، با ما همراه باشید تا قابلیت‌های دستیارهای مجازی در دنیای تجارت را بررسی کنیم.

وب سایت کلیک - فاطمه محمدی: سیری، کورتانا، آلکسا و دستیار گوگل تازه مسیر دستیاری‌های مجازی را بازکرده‌اند، در آینده‌ای نزدیک دستیارهای مجازی به عضو اصلی دنیای تجارت تبدیل می‌شوند، با ما همراه باشید تا قابلیت‌های دستیارهای مجازی در دنیای تجارت را بررسی کنیم.
دستیارهای هوشمند، دنیای تجارت را تغییر می‌دهند

همه غول‌های فناوری وارد بازار دستیارهای مجازی شده‌اند، گوگل، آمازون، اپل و مایکروسافت شرکت‌هایی هستند که هرروز در این زمینه به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست پیدا می‌کنند. شرکت‌های زیادی در حال سرمایه‌گذاری بر روی فناوری‌های صوتی هستند، گانتر تحلیلگر فناوری در رابطه با تکنولوژی‌های صوتی اظهار دارد: تا سال ۲۰۱۸، حدود ۳۰ درصد از تعاملات فناوری با استفاده از این تکنولوژی انجام خواهد شد. با ما همراه باشید تا به بررسی نقش دستیارهای مجازی در روند رشد صنعت و تجارت بپردازیم:

دستیارهای مجازی اول راه هستند

ایوان کوهان، مشاور سابق CIO، دستیارهای مجازی را به‌عنوان نسل بعدی تکنولوژی تجاری معرفی کرده. کوهان اظهار دارد که دستیارهای مجازی هنوز اول راه هستند و راه زیادی تا هوشمندتر شدن دارند.

در حال حاضر دستیارهای مجازی محدودیت‌هایی در مکالمه دارند و انتظار می‌رود در آینده این محدودیت‌ها برداشته شود و کاربر توانایی تنظیم صدا و چگونگی برقراری ارتباط با سازمان‌ها را داشته باشد. دستیارهای مجازی می‌توانند آینده صنعت و تجارت را تغییر دهند و بسیاری از کارها را سریع‌تر و بهتر انجام دهند تا صنعتگران از زمان و هزینه خود به درست‌ترین شکل ممکن استفاده کنند.

دستیارهای مجازی سرعت کار شمارا بالا می‌برند

مارتین دروپرمدیر فن‌آوری شرکت Liberty است و معتقد است که صدا و ارتباط با تکنولوژی صوتی می‌تواند آینده تجارت را تغییر دهد. در حال حاضر شرکت دروپر با تکنولوژی صوتی کنترل می‌شود. او در این رابطه می‌گوید: در سطح شرکت کارکنان به هدفون و هدست باهم در ارتباط هستند و این سیستم به یک سیستم مرکزی جامع متصل می‌شود که می‌تواند دستورهایی به این سیستم داد این سیستم صوتی به‌صورت دوطرفه عمل می‌کند و درصورتی‌که کارگر یا کارمند نیاز به تائیدیه داشته باشد کافی است سیستم صوتی این اجازه را به کارمند بدهد.
دستیارهای هوشمند، دنیای تجارت را تغییر می‌دهند

دروپر اضافه می‌کند: صدای ما می‌تواند به برترین تکنولوژی تبدیل شود و دستیارهای هوشمند گام بسیار بزرگی در واردکردن صوت به حوزه فناوری هستند.

دستیار مجازی شمارا به دنیای بزرگ‌تری متصل می‌کند

پیتر مارکی، رئیس سابق Aviva و مدیر بازرگانی TBS Bank است. Aviva از شرکت خدمات بیمه است که دفتر مرکزی آن در شهر لندن قرار دارد. مارکی یکی از موفق‌ترین‌ها درزمینهٔ تجارت و صنعت بوده و نظر جالبی در رابطه با دستیارهای مجازی دارد: دستیارهای مجازی می‌توانند به یک قابلیت بسیار خوب در شرکت بیمه تبدیل شوند و اگر کاربران و مشتریان سؤالی داشتند که در دسته سؤال‌های پرتکرار بوده، دستیار مجازی می‌تواند به‌راحتی تمام توضیحات را در اختیار کاربران قرار دهد.

دستیارهای مجازی هم‌چنین می‌توانند برای بیمه‌ها سودآور باشند. فرض کنید مشتری شما دو روز تا پایان بیمه اتومبیل خود فرصت دارد. با استفاده از دستیارهای مجازی، می‌توان موعد تمام شدن بیمه را به مشتری گوشزد کرد تا مشتری در اولین فرصت اقدام به تمدید بیمه خود بکند. تماس کارشناس بیمه با مشتری و یادآوری تمام شدن بیمه، زمان‌بر و هزینه‌بر است، با استفاده از دستیار مجازی با ارزان‌ترین قیمت ممکن این یادآوری انجام می‌شود.

دستیارهای هوشمند، دنیای تجارت را تغییر می‌دهند

با استفاده از دستیارهای مجازی مشتری احساس راحتی بیشتری داشته و می‌تواند تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشد. اگر کسب‌وکاری از دستیار مجازی برای سیستم کاری خود استفاده کند، می‌تواند از وقت خود استفاده بهینه کند و شب روز پاسخگوی هرگونه نیاز مشتریان باشد.

کسب‌وکارهای خود را هوشمند کنید

اندی روز، افسر ارشد اطلاعات در Sainsbury دیدگاه شخصی خود در رابطه با دستیارهای مجازی را عنوان می‌کند: دستیارهای مجازی پتانسیل تبدیل‌شدن به قطب تجارت رادارند.

اندی روز از قابلیت‌های خوب دستیار مجازی آمازون صحبت می‌کند و به این نکته اشاره می‌کند که خودش هم از کاربران آمازون اکو است و از کارکرد این دستیار بسیار راضی است.

روز معتقد است که استفاده از تکنولوژی صدا در کسب‌وکارهای کوچک باعث رونق کار و تجارت می‌شود و زمان را برای کارفرما ذخیره می‌کند.

تکنولوژی دستیارهای مجازی با سرعت زیادی در حال رشد و توسعه است و انتظار می‌رود در آینده‌ای نه‌چندان دور دستیارهای مجازی به عضو ثابت زندگی ما تبدیل شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج