۵۷۲۱۵۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شیائومی، اسپیکر هوشمند Mi AI را معرفی کرد

امسال شاهد معرفی اسپیکرهای هومشمند کمپانی‌های مختلف بودیم. اپل، آمازون و اکنون شیائومی! کمپانی چینی نیز از رقبا عقب نماند و امروز از اسپبکر هوشمند خود با نام Mi AI رونمایی کرد.

وب سایت دیجی رو - وحید کاوسی: امسال شاهد معرفی اسپیکرهای هومشمند کمپانی‌های مختلف بودیم. اپل، آمازون و اکنون شیائومی! کمپانی چینی نیز از رقبا عقب نماند و امروز از اسپبکر هوشمند خود با نام Mi AI رونمایی کرد.
شیائومی، اسپیکر هوشمند Mi AI را معرفی کرد

می AI نیز همانند سایر اسپیکرهای هوشمند با انجام کارهای مختلف می‌توان به شما در زندگی روزانه‌تان در خانه یا محیط کار کمک نماید. شما می‌توانید از اسپیکر هوشمند شیائومی درباره وضعیت هوا و خبرها سوال کنید، دستگاه‌های هوشمند خانگی را کنترل نمایید و از طریق آن موسیقی و کتاب‌های صوتی گوش کنید. با استفاده از نرم‌افزار این اسپیکر که روی گوشی‌های هوشمند نصب می‌شود، می‌توانید امکانات بیشتری به آن اضافه کنید.

شیائومی، اسپیکر هوشمند Mi AI را معرفی کرد

این اسپیکر قابلیت پخش صدای ۳۶۰ درجه را دارا می‌باشد. ظاهر آن نیز زیباست و همانند اسپیکرهای بلوتوثی این کمپانی است که پیش‌تر در بازار دیده‌ایم.

به نظر می‌رسد به زودی اسپیکرهای هوشمند نقش کلیدی در خانه‌ها ایفا خواهند کرد. مخصوصا با گسترش خانه‌های هوشمند و امکان کنترل آن‌ها با این اسپیکرها، شاهد گسترش دستگاه‌هایی از این دست خواهیم بود. به نوعی می‌توان گفت اسپیکرهای هوشمند اکنون در آغاز راه می‌باشند.
نقطه قوت اسپیکر هوشمند شیائومی در مقایسه با رقبا قیمت مناسب آن می‌باشد. کمپانی چینی قیمت این محصول را برای عرضه در کشور چین 44 دلار اعلام کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج