۵۷۲۱۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

حل دعوای ایران و کره با خنده های کفاشیان

بازی های داخل سالن آسیا در اینچون کره زمانی مناسب بود تا علی کفاشیان با رئیس فدراسیون کره آشتی کند و این دعوا و دعوا کشی میان فوتبال دو کشور به پایان برسد.

خبرآنلاین: بازی های داخل سالن آسیا در اینچون کره زمانی مناسب بود تا علی کفاشیان با رئیس فدراسیون کره آشتی کند و این دعوا و دعوا کشی میان فوتبال دو کشور به پایان برسد.

علی کفاشیان که برای بازی های اینچون به عنوان عضوی از کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک به کره رفته بود فرصتی بدست آورد تا رودرروی رئیس جوان فدراسیون کره بنشیند. چانگ موی چوی ، او برادرزاده دکتر چانگ بزرگ است. دکتر چانگ مالک کارخانه هیوندای و مرد بزرگ فوتبال آسیا که سال های سال نایب رئیس این تشکیلات بود اما با پروژه ای عربی او از کار برکنار شد تا پرنس علی جایش را بگیرد.

کفاشیان که سال ها با دکتر چانگ رفاقتی دیرین داشت در سفر به کره این مجال را بدست آورد تا فارغ از حساسیت های ایجاد شده در بازی دو تیم به دیدار چانگ کوچک برود و با او تعامل کند. او در این باره به خبرآنلاین می گوید:« نشستیم و حرف زدیم و سوء تفاهم ها برطرف شد. با حرف زدن خیلی از مشکلات حل می شود. فوتبال دو کشور همیشه تعاملی سازنده داشته و هیچ وقت تا قبل از این ما مشکلی با هم نداشتیم. حساسیت های مسابقه این مسائل را ایجاد کرد اما خدا را شکر که نشستیم و مشکلات را حل کردیم. دیگر نه ما از آنها شکایتی داریم و نه آنها از ما. تازه تفاهمی هم امضا کردیم برای همکاری های مشترک در زمینه بازی های دوستانه.»

کفاشیان که پیشتر چالش به وجود آمده میان ایران و عربستان را هم با دیدار رودررو حل کرده بود می گوید:« وقتی می توان مشکلات را رودررو حل کرد چرا باید کار را به شکایت کشاند. بله من با رئیس فدراسیون عربستان هم حرف زدم و آن مسئله هم ختم به خیر شد. اینجا هم مشکل خاصی نبود. ما نشستیم ، حرف زدیم و از دوستی ها گفتیم. تا قبل از این کی به یاد دارید چنین مشکلاتی ایجاد شده باشد بین فوتبال دو کشور؟ یکسری حساسیت کاذب برای بازی ایجاد شده بود و مشکل به همراه داشت اما حالا که دو کشور به آنچه می خواستند رسیدند پس ما باید به اتفاقات خوب فکر کنیم.»

رئیس فدراسیون فوتبال درباره روند آماده سازی تیم ملی هم می گوید:« در روزهای آینده کروش برای تدوین برنامه ها و استارت کار تیم ملی به ایران برمی گردد. او در ۳ ماه گذشته روزهای ملتهبی را داشته باید کمی استراحت کند. بعد از بازگشتش ما می نشینیم و برنامه های تیم ملی را نهایی می کنیم. بازی های دوستانه را بر اساس خواست او می چینیم و برای تامین هزینه های تیم ملی هم همان طور که برنامه ریزی شده دنبال کمک های دولتی و جذب اسپانسر هستیم. به هر حال موفقیت در فوتبال یک خواست عمومی است که باید برای آن هزینه کنیم. فدراسیون سهمی از جوایزی که به بازیکنان داده می شود ندارد و همه تلاش ما این است که تنها بتوانیم هزینه های تیم را تامین کنیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای کفاشیان خیلی....
      ما هنوز شکایت داریم
      اگ ما این رفتارهاروبااونا داشتیم به این راحتی ازشکایتشون صرفنظرمیکردن

      پاسخ ها

      • timeless

        آقای شادابیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج