۵۷۲۳۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ماجرای گران ترین طلاق تاریخ

هارولد هام غول نفتی آمریکایی ناگزیر خواهد شد با طلاق همسر دوم خود بخش عمده ای از ثروتش که حدود ۱۱.۳ میلیارد دلار برآورد می شود، از دست بدهد. در این صورت این گران ترین طلاق تاریخ خواهد بود.

جام جم آنلاین: هارولد هام غول نفتی آمریکایی ناگزیر خواهد شد با طلاق همسر دوم خود بخش عمده ای از ثروتش که حدود ۱۱.۳ میلیارد دلار برآورد می شود، از دست بدهد. در این صورت این گران ترین طلاق تاریخ خواهد بود.

هارولد هام که در آستانه جدایی از سو آن همسر دومش است، بخش عمده ای از ثروتش و همچنین مقدار قابل ملاحظه ای از سهام کنتینانتال ریسورس شرکت نفتی اش را از دست خواهد داد. مبلغ سه میلیارد دلاری که سو آن از هارولد مطالبه کرده این جدایی را به عنوان گران ترین طلاق تاریخ ثبت خواهد کرد.

ماجرای گران ترین طلاق تاریخ

هارولد هام که در سال ۲۰۱۲ از سوی نشریه تایم در فهرست ۱۰۰ شخصیت بانفوذ جهان انتخاب شده بود و همچنین از سوی نشریه فوربس یکی از ثروتمندان جهان معرفی شده است دارای ثروتی حدود ۱۱.۳ میلیارد دلار است.

این مرد خودساخته که از هیچ زندگی اش را آغاز کرد این شانس را داشت تا حوزه نفتی بیکن را که بین ایالت های داکوتای شمالی و مونتانا گسترده است ، کشف کند. امروزه او توسط شرکت نفتی اش کنتینانتال ریسورس روزانه ۷۰۰ هزار بشکه نفت از این حوزه استخراج می کند.

اما هام غولی با پاهای سفالی است و پاشنه آشیل او همسر دومش است. سو آن پس از ۲۵ سال زندگی مشترک اکنون قصد جدایی از او را دارد. اگر این طلاق موجب از دست رفتن بخش عمده ای از ثروت و سهام شرکت نفتی هارولد نمی شد ، یک جدایی عادی مانند میلیون ها مورد دیگر بود.

سه میلیارد دلار مبلغی است که دادگاه می تواند او را محکوم به پرداخت به سو آن کند. این زوج که در سال ۱۹۸۸ در لاس وگاس با هم ازدواج کرده اند دارای دو فرزند بزرگ هستند.

سو آن با دریافت این مبلغ جزو ۲۰ زن ثروتمند جهان قرار می گیرد و اپراه وینفری مجری و تولیدکننده مشهور برنامه های تلویزیونی را با ۲.۸ میلیارد دلار ثروت پشت سر خواهد گذاشت. اما هام که ناگزیر به فروش سهام شرکت نفتی اش خواهد شد موقعیتش را به عنوان سهامدار عمده و تصمیم گیرنده کنتینانتال ریسورس از دست خواهد داد.

از زمان انتشار عمومی خبر طلاق این زوج ۳درصد از ارزش سهام این شرکت کاسته شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج