۵۷۲۴۹۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

چمران: «جمنا»، نیازمند اصلاحات ساختاری است

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی از اصلاحات ساختاری در این جبهه با هدف گسترده‌تر شدن فعالیتش خبر داد و گفت: کار جبهه مردمی تازه شروع شده است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی چمران عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه جبهه مردمی تشکلی مردم نهاد است که فعالیت‌هایش منحصر در انتخابات نیست، گفت: بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، اعضای شورای مرکزی و هیئت رئیسه جبهه مردمی چند جلسه برگزار کرده و درباره مسائل مختلف از قبیل نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت‌وگو کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جبهه مردمی در آینده اصلاحات ساختاری خواهد داشت، افزود: یکی از اصلاحات لازم و قطعی، جوان‌گرایی در جبهه مردمی است. ما به دنبال جوان‌گرایی در جبهه مردمی هستیم و این مهم را قطعاً عملی خواهیم کرد.

چمران با تاکید بر اینکه جبهه مردمی برای انتخابات ریاست‌جمهوی تشکیل نشده بود، گفت: هدف ما همبستگی و انسجام میان نیروهای انقلاب بود که توانستیم تا حد زیادی به این هدف‌مان برسیم، منتهی کار ما تازه شروع شده و همبستگی و اتحاد نیروهای انقلاب باید بیش از پیش ادامه داشته باشد؛ جبهه مردمی یک جبهه فراگیر و فراجناحی است و لذا قصد داریم از همه ظرفیت‌های ممکن برای دفاع از انقلاب اسلامی و حقوق مردم استفاده کنیم و طبیعی است از ظرفیت‌های شخصیت‌هایی چون آقای قالیباف و آقای رئیسی و دیگر کسانی که در مظان کاندیداتوری بودند، استفاده خواهیم کرد.

عضو هیئت رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در پایان گفت: جبهه مردمی به عنوان یک جبهه مردمی فعالیت خود را گسترده‌تر از پیش خواهد کرد تا حضور و نقش مردم در مدیریت کشور بیش از پیش شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما یه مدت استراحت کن

    • بدون نام

      آقای چمران چقدر دیر فهمیدی افراط و روش پوپولیستی دیگر جواب نمی دهد . باور نداشتید بالاخره آگاهی مردم افزایش می یابد. اصول گرایی به روش فعلی برای همیشه به تاریخ پیوست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج