۵۷۲۵۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

شروط برقراری تماس تصویری رایتل

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: با تصویب پیوست فرهنگی در کمیسیون‌های این شورا، خدمات تصویری اپراتور رایتل مجدداً برقرار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: با تصویب پیوست فرهنگی در کمیسیون‌های این شورا، خدمات تصویری اپراتور رایتل مجدداً برقرار خواهد شد.

مهدی اخوان بهابادی اظهار داشت: ارائه خدمات نسل سوم مانند برقراری تماس تصویری برای اپراتورهای دیگر در دستور کار این شورا قرار گرفته است .

دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: متاسفانه مشکلات متعددی را مشاهده کردیم از جمله اینکه سال گذشته دوره انحصار این خدمات در کشور مجدداً تمدید شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که این اپراتور در اجرای تعهدات خود تاخیر داشته و به جای آنکه به خاطر محروم شدن مردم از دریافت یکسری خدمات در کشور، برای این اپراتور جریمه‌ اعمال شود، دوره انحصار آن تمدید شد.

اخوان بهابادی ادامه داد: این موضوع این یکی از موضوعاتی است که در دستور کار قرار گرفته و بررسی می شود و احتمال اینکه اپراتورهای دیگر نیز مجاز به ارائه خدمات با استفاده از این فناوری شوند وجود دارد و در حال بررسی این موضوع هستیم .

دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: نکته دیگر این است که بعد از شروع ابتدائی خدمات تماس تصویری در کشور دغدغه‌ها و ملاحظاتی ایجاد شود.

وی ادامه داد: در این رابطه اکثر افرادی که با آنها صحبت کردیم نسبت به اصل فناوری و تکنولوژی اعتراضی نداشتند، بلکه به نحوه بکارگیری آن و اینکه پیوست فرهنگی وجود ندارد که بر اساس چه ضوابطی قرار است فعالیت صورت گیرد، معترض بودند.

اخوان بهابادی ادامه داد: از این رو با اپراتور مذاکره کردیم و از آنها خواسته شد که این دغدغه فرهنگی را رفع کنند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: متاسفانه علیرغم چند ماه تعامل با این اپراتور به نتیجه مطلوب نرسیدیم و مصوب شد که خدمات تماس تصویری این اپراتور موقتا قطع شود تا پیوست فرهنگی تدوین و تصویب و در نهایت بلافاصله بعد از تصویب پیوست فرهنگی مجددا خدمات تماس تصویری ادامه پیدا می کند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • taghi

      ای بابا اصلا نخاستیم خلاص

    • دلسوز

      ملت جووناشون تعطیلات میر فضا ما هنوز تو کف تماس تصویری رایل موندیم اونوقتم میگم چرا یشرفت نمی کنیم بابا آزاد بزارین بره همونطور که همچی صدرصد نیست اینم همونطور که از نظر بعضیا معایب داره مزایا هم داره خوشبینانه نگاه کنید خب مثلا یکی شاید مدت ها نتونه خونوادشو توی یه روستا ببینه اونا هم که اینترنت نمی تونن کار کنن و چت تصویری داشته باشن فکر نمی کنید وقتی مامان بابای
      پیر بچه هاشونو صحیح و سالم می بینم چه حالی میشن.این ساده ترین و عاطفی ترین حالت بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج