۵۷۲۶۳۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دلجویی ترکیه از شرکت های آلمانی

نخست وزیر ترکیه در سخنانی به شرکت‌های آلمانی اطمینان داد اجازه نمی‌دهد تحت تاثیر تنش‌های بین برلین – آنکارا قرار گیرند و امنیت آنها را تضمین می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روزنامه "ویرتشافتز ووخه" آلمان، با وجود تنش های بین برلین و آنکارا نخست وزیر ترکیه به شرکت های آلمانی اطمینان داد که امنیت آن ها را تضمین کند.

"بینالی ییلدرین"، نخست وزیر ترکیه با وجود تنش های بین دو کشور به شرکت های آلمانی فعال در کشورش وعده امنیت را داده و گفت: برای دولت ترکیه این مسئله مهم است که شرکت های آلمانی تحت این شرایط رنج نبینند و آسیبی به آن ها وارد نشود.

وی که روز گذشته در دیدار با نمایندگان شرکت های آلمانی در آنکارا سخن می گفت همچنین تصریح کرد که من کاملا آشکارا می گویم که ما شما را به عنوان شرکت آلمانی نمی بینیم. ما شما را به عنون شرکت های کشور خودمان می بینیم.

بر اساس اطلاعات ان تی وی ترکیه در این نشست که با حضور نخست وزیر ترکیه برگزار شد نمایندگان ۱۹ شرکت آلمانی از جمله شرکت های بوش، زیمنس، آلیانز و مرسدس بنز هم حضور داشتند. در این دیدار همچنین وزیر اقتصاد و وزیر امور اروپای ترکیه هم حضور داشتند.

دولت آلمان بعد از دستگیری یک فعال حقوق بشر آلمانی در ترکیه فشارها بر این کشور را افزایش داده و ازجمله از تصمیماتش برای بازنگری در همکاری های تجاری و اقتصادی با ترکیه خبر داده است.

چندی پیش رسانه های آلمانی از ارائه لیستی از طرف آنکارا به آلمان خبر دادند که در آن نام حدود ۷۰۰ شرکت آلمانی در لیست ترور دیده می شد که البته رئیس جمهور ترکیه کمی بعد از انتشار این خبر آن را رد کرده و از یک مشکل مناسباتی و ارتباطی سخن به میان آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج