۵۷۲۷
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

نوعروس و مادرش قربانی اسیدپاشی

در پی اسیدپاشی به مادر و دختر ایلامی، عمو و زن عموی این خانواده به عنوان عاملان حادثه دستگیر شدند و خواستگار سابق دختر آسیب‌دیده نیز در جریان این حادثه تحت تعقیب قرار گرفت.

در پی اسیدپاشی به مادر و دختر ایلامی، عمو و زن عموی این خانواده به عنوان عاملان حادثه دستگیر شدند و خواستگار سابق دختر آسیب‌دیده نیز در جریان این حادثه تحت تعقیب قرار گرفت.

دختر جوان قرار بود چند روز دیگر جشن عروسی‌اش را برگزار کند و به خانه بخت برود که قربانی انتقامی کور شد.

بامداد ۱۸ تیرماه سال‌جاری و در پی وقوع یک حادثه اسیدپاشی، ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه ـ خیابان مفتح شهرستان سرابله ـ و تحقیق از همسایه‌ها متوجه شدند یک مادر و دختر پس از حمله با اسید آسیب‌ دیده‌اند و از سوی عموی خانواده و چند نفر از همسایه‌ها به بیمارستان منتقل شده‌اند.

ماموران پس از بازرسی محل حادثه موضوع را به بازپرس کشیک دادسرای ایلام خبر دادند و با تشکیل پرونده قضایی در این باره برای رازگشایی از این حادثه در بیمارستان حضور یافتند و با انتقال عموی خانواده به پلیس آگاهی، تحقیق از وی آغاز شد.

انکار متهم
عموی خانواده در بازجویی گفت: شب حادثه با شنیدن صدای کمک‌خواهی همسر برادرم ـ زیور ـ و دختر 19 ساله‌اش وارد خانه آنها در طبقه فوقانی شدم. آن دو بدحال کناری افتاده بودند. هنگام انتقال آنها به بیمارستان دست‌های من و همسرم بر اثر اسیدی که روی مادر و دختر پاشیده شده بود، دچار سوختگی شد. همسرم هم به بیمارستان آمد و اکنون به خانه یکی از اقوام رفته است.

در پی اظهارات مرد میانسال، گزارشی از بیمارستان در اختیار پلیس قرار گرفت مبنی بر این که مادر و دختر آسیب‌دیده از مرگ نجات یافته‌اند. با حضور ماموران در بیمارستان، تحقیق از این مادر و دختر آغاز شد.

نوعروس از روز حادثه گفت
دختر جوان به پلیس گفت: پدرم فوت کرده و ۴ سال است با مادر در طبقه فوقانی خانه عمویم زندگی می‌کردیم. از چندی پیش برادرزن عمویم به من ابراز علاقه می‌کرد و چند باری هم به خواستگاری‌ام آمد، اما من علاقه‌ای به او نداشتم و هر بار به خواسته‌اش پاسخ منفی می‌دادم.

جوان خواستگار و خانواده عمویم بارها من و مادرم را تهدید کردند و می‌خواستند تا به این وصلت رضایت دهم. دخترعمویم شاهد این اختلاف‌ها و تهدیدها بود. چندی بعد مردی به خواستگاری‌ام آمد و عقد کردیم. قرار بود به زودی مراسم جشن عروسی‌مان برگزار شود که این حادثه رخ داد.

اسیدپاشی به قصد انتقام
نوعروس با اشاره به ماجرای اسیدپاشی گفت: قرار بود مادرم به خانه دیگری نقل مکان کند و در حال جمع‌آوری اثاثیه‌اش بودم. آن شب من و مادرم در یکی از اتاق‌ها خوابیدیم و نیمه شب با احساس سوزش شدید در سر و صورتمان از خواب بیدار شدیم. در همین موقع به سختی کلید چراغ اتاق را روشن کردم. عمو و زن عمویم کمی دورتر از ما ایستاده بودند و یک سطل در دست داشتند.

با فریادهای کمک‌خواهی ما که از ناحیه چشم، صورت و دست‌ها دچار سوختگی شده بودیم، آن دو سطل را به کناری انداختند و از ما می‌خواستند به آنها نزدیک نشویم. همسایه‌ها با شنیدن صدای کمک‌خواهی‌مان به کمکمان آمدند و در این موقع عمویم به همسایه‌ها ملحق شد و همراه آنها ما را به بیمارستان منتقل کرد. عمویم و همسرش با خواستگار سابقم در اسیدپاشی به من و مادرم همدست بوده‌اند. در پی اظهارات وی، مادر آسیب‌دیده نیز بازجویی شد و گفته‌های فرزندش را تایید کرد.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. ماموران به جست‌وجو برای یافتن زن عموی شاکی پرداختند و او چند روز پیش دستگیر شد، اما در بازجویی‌های پلیسی هر گونه همدستی در اسیدپاشی به این مادر و دختر را انکار کرد.

زوج متهم با قرار قانونی روانه زندان شده‌اند. تحقیقات از آنها در حالی ادامه دارد که مادر و دختر آسیب‌دیده برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مطهری تهران انتقال یافته‌اند.

بنابر این گزارش، خواستگار سابق نوعروس نیز تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا با دستگیری وی، راز این اسیدپاشی دلخراش فاش شود.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نوعروس و مادرش قربانی اسیدپاشی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mona

      باز هم پیش میاد؟!!!
      اسید پاشی جزئ اصلی مراسم بعد از خواستگاری شده انگار!!!!!
      اگه 2نفر به شدت مجازات کنن نفر سوم جرات این کارو پیدا می کنه؟؟؟؟

    • امید

      تا شعور بعضی در همین حد بماند شاهد اینگونه اعمال هستیم

    • toktam

      تو عربستان کسایی که دردی کنن دستشونو قطع میکنن اینجا هم اگه اینچنین بر خوردی بشه دیگه کسی جرات نمی کنه از این قلطا بکنه به نظر من کسی که با اینده وزیبایی وسلامت مردم بازی میکنه باید گردنشو بزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج