۵۷۲۸۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

طنز؛ مارادونا را ول کردیم ... غضنففففففر...!

ترکان: جریان دولت با مخالفانشان مانند بازی استقلال و پرسپولیس است. طرفداران تیمی که برنده بازی باشند مثل یک پارچه‌آقا بیرون می‌روند ولی تیم بازنده گاهی می‌ایستد صندلی و شیشه‌ها را می‌شکند و به اتوبوس‌ها خسارت می‌زند.

شهرام شهيد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ي در روزنامه شهروند نوشت:

ترکان: جریان دولت با مخالفانشان مانند بازی استقلال و پرسپولیس است. طرفداران تیمی که برنده بازی باشند مثل یک پارچه‌آقا بیرون می‌روند ولی تیم بازنده گاهی می‌ایستد صندلی و شیشه‌ها را می‌شکند و به اتوبوس‌ها خسارت می‌زند. لذا برنده‌ها نباید به بازنده اعتنا کنند. برنده‌ها باید مثل آقاها به زندگیشون برسند و بازنده‌ها هم بایستند و هیاهو کنند. ما نباید ناراحت شویم که چرا بازنده‌ها هیاهو می‌کنند.

از برخی فعالان سیاسی - فرهنگی خواستیم این موضوع را به چالش بکشند:

حسام‌الدین آشنا: ترکان جمله به این قشنگی را حیف کرد. اگر می‌گذاشت من بگم الان جنجالی شده بود که نگو!

جهانگیری: برادر ترکان الان به کی تیکه انداختی؟ طرفداران تیمی که برنده بازی باشند مثل یک پارچه‌آقا بیرون می‌روند ولی تیم بازنده گاهی می‌ایستند صندلی و شیشه‌ها را می‌شکنند؟ تیمی که باخته یا تیمی که بازوندنش؟ خدایا مارادونا را ول کردیم کاری کن از عهده غضنفرها برآییم!

حمید بقایی: یک پارچه‌آقا را خوب اومدی. یادم باشه یک نوشابه برات باز کنم!

آزاده نامداری: مهم اینه فوتبال تو خارج برگزار بشه یا تو ایران. اگر تو خارج برگزار بشه که نباید فیلمبرداری کرد. چه معنی میده زندگی خصوصی فوتبالیست‌ها پخش بشه؟ اگر تو ایران برگزار میشه که باید همه یادشون باشه به فوتبالیست بودنشون افتخار کنن . کلا این حرف‌ها آخرش یعنی ایرانی جنس ایرانی بخر. جنس خارجی یا جنس صادر شده به فرنگ خوب نیست . اَخه!

عارف: بازی‌ها باید بدون تماشاگر و در سکوت برگزار شود. با پیروی از سکوت نه حاشیه درست میشه، نه روزنامه زرد درمیاد، نه دعوا میشه، نه اگه الکی پنالتی بگیرن ضد یک تیم، کسی صداش درمیاد و اعتراضی میشه، نه کسی بوق می‌زنه، نه ترافیک میشه. این همه سکوت حسن داره و رعایت نمی‌کنن این جوونا. بگیرین بخوابین سر ظهری!

میرسلیم: تَکرار می‌کنم ... اینو چی میگی؟

قالیباف: از اونجایی که ٩٦درصد مردم طرفدار تیم سیاه‌جامگان مشهد هستن و فقط ٤درصد طرفدار پرسپولیس و استقلال، بنابراین باید بپذیریم که همه خشونت‌های ناشی از سکوهای فوتبال تقصیر همین جامعه ٤درصدی است که همیشه به آنها اشاره کرده‌ام. آخرش هم باید شکایت این ٤درصدی‌ها را به فیفا ببرم.

مایلی‌کهن: من الان با کدوم دوربین صحبت می‌کنم رو به اون بدوبیراه بگم. آهان اونه؟ بیب...بیبیب بیب .... بیب بیب .... بییییییییییییییییب!

محمدباقر نوبخت: خیلی تشبیه بجا و کاردرستی بود . باعث شد ما در سازمان برنامه و بودجه به این نتیحه برسیم که مثل تیم‌های فوتبالی سامانه‌ای راه بیندازیم و طرفداران دولت، عدد سه، چهار، شش یا هر عدد دیگری را دلشان خواست برای حمایت از تیم دولت به آن سامانه پیامک بزنند و فقط پنج‌هزار تومان از حسابشان کسر شود. دولت با این حمایت‌های مالی می‌تواند حقوق بازنشستگان را حداقل افزایش بدهد.

کیهان: فوتبال با این درِ پیت بودنش این همه حاشیه دارد . حالا که فوتبال را شبیه سیاست می‌دانید، اعتقاد ندارید ما باید یک ستون گفت‌وشنود در مورد سیاست داشته باشیم؟ اصلا فکر کنید ما کیهان ورزشی هستیم. مرسی. اَه!

تتلو: من با این جمله ترکان مخالفم، چون همیشه برنده بودم اما باز تتلیتی‌هام صندلی و شیشه میشکونن. دلشون میخواد. چیه داداش؟ حرفی بود؟ برنده ندیدی تا حالا؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج