۵۷۲۹۸۳
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

طنز؛ جدیدترین درخواست دکتر احمدی‌نژاد از طرفدارانش!

دکتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: «از همه طرفدارانم تشکر می‌کنم و از آن‌ها درخواست می‌کنم وقتی برای دخترشان خواستگار آمد، دیگر نیازی نیست حتما برای داماد شرط بگذارند که یک وثیقه ملکی هم برای دولت بهاری‌ها بیندازند پشت قباله....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دکتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: «از همه طرفدارانم تشکر می‌کنم و از آن‌ها درخواست می‌کنم وقتی برای دخترشان خواستگار آمد، دیگر نیازی نیست حتما برای داماد شرط بگذارند که یک وثیقه ملکی هم برای دولت بهاری‌ها بیندازند پشت قباله دخترشان!» ایشان در ادامه این بیانیه، می‌نویسد: «خوشبختانه ما مردم قدر شناسی داریم و آن‌ها خدماتی که در زمان ریاست‌جمهوری من ارائه شده را فراموش نمی‌کنند، به جز چند نفری که اگر می‌دانستم امروز این قدر بی‌معرفت تشریف دارند... حالا بماند!»

***

فرمانده یک ناو آمریکایی اعلام کرد خبر تیراندازی این ناو به قایق‌های ایرانی در خلیج فارس صحت ندارد. او که در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، گفت: «ما برای یکی از درجه‌داران‌مان، در ناو خودمان تولد گرفته بودیم و همزمان که قایق‌های ایرانی از کنار ناو ما رد می‌شدند، تعدادی از بادکنک‌هایی که برای تولد همکارمان باد کرده بودیم، ناگهان ترکید! وگرنه ما مدت‌هاست برای جلوگیری از هرگونه سوءتفاهم، اصلا سلاح حمل نمی‌کنیم و حتی چاقوی میوه خوری هم در ناومان نداریم و میوه، فقط نارنگی می‌خوریم و موز که با دست هم میشود پوست‌شان را کند!»

سرورهای تلگرام به منزل وزیر ارتباطات منتقل می‌شود! این خبر برای مدتی در جدیدترین شایعات مطرح شده در فضای مجازی، تیتر یک بود تا آنکه سرانجام امروز، مدیر عامل تلگرام در یک نشست خبری اعلام کرد این خبر اصلا صحت ندارد و اصل ماجرا به این صورت بوده که وزیر ارتباطات ایران چند روز قبل با بنده تماس گرفت و گفت: «داداش این رسمشه که چند ده میلیون نفر توی کشور ما عضو برنامه شما باشن، ولی یه بار هم منزل ما که ناسلامتی وزیر ارتباطات مملکت هستیم نیومده باشی؟ بالاخره شام یه لقمه نون و فلافل پیدا میشه اینجا! راستی فردا شب که تشریف میاری، یکی-دو تا از این سرورهاتونم بیار ببینیم هی سرور تلگرام، سرور تلگرام می‌کنن، آش دهن سوزی هست یا نه؟! » من نيز به ایشان گفتم سرورهای ما بسیار بزرگ هستند و در صندوق عقب ماشین جا نمی‌شوند که بیارم خدمت‌تان! ایشان هم کمی فکر کرد و ناگهان گفت: «آخ! آخ! راستی من یادم نبود... فردا شب خونه باجناقم دعوتم... می‌دونی که، باجناق هم که پشت سر آدم حرف درمیاره... حالا ایشالا تو یه فرصت دیگه در خدمت شما و سرورهات هستیم!»

آخرین طلبکار موسسات مالی غیرمجاز که از چهل و خرده‌ای سال قبل شروع به ورشکستگی کردند و پول مردم را نتوانستند پس بدهند، حسابش صاف شد. به گزارش خبرنگار ما، این طلبکار موسسات مالی ورشکست شده، تنها بازمانده خیل عظیمی از طلبکارانی بود که در راه انتظار برای وصول طلب‌شان، از دنیا رفتند و امروز با فوت کردن این طلبکار، آخرین طلبکار سمج و دست از دنیا نکشِ این موسسات هم به دیار باقی شتافت و خوشبختانه پرونده این ورشکستگی، بدون داشتن حتی یک شاکی، بایگانی شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلی

      خدا ازت نگذری محمود من که حلالت نمیکنم ایران به فنا دادی

    • بدون نام

      اقا جان محمود خان دیگه چکار بکنه بده حالا ماه به ماه میری یارانه میگیری بازار مسکن هم که کاری کاری کرد که نه بالا میره نه پایین بابا یکم قدر شناس باشیم نیمه پر لیوان ببینیم درود بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج