۵۷۳۱۱۰
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

کاهش ساعات اداری برخی استان‌ ها

معاون مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق هفته گذشته با امضای مدیرعامل توانیر قرار شد که در برخی از استان‌ها ساعت اداری تا ۱:۳۰ ظهر باشد تا از طریق بتوان میزان مصرف برق را کاهش داد و از خاموشی کشور جلوگیری کرد.

خبرگزاری ایسنا: معاون مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق هفته گذشته با امضای مدیرعامل توانیر قرار شد که در برخی از استان‌ها ساعت اداری تا ۱:۳۰ ظهر باشد تا از طریق بتوان میزان مصرف برق را کاهش داد و از خاموشی کشور جلوگیری کرد.
علیرضا احمدی‌یزدی گفت: در مناطقی که افزایش دما وجود داشت، مانند خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان، کرمان، فارس، یزد، سمنان، کرمانشاه، البرز و ایلام قرار شد که ساعات اداری کاهش پیدا کند که در حال حاضر نیز استان البرز با این مسئله موافقت کرده است.

وی ادامه داد: در دو استان شمال کشور، (مازندران و گلستان) نیز به علت افزایش رطوبت با این مسئله موافقت شده و قرار است که در این دو استان نیز ساعت کار کاهش یابد.

معاون مدیریت مصرف شرکت توانیر با اشاره به اهمیت اجرای این طرح عنوان کرد: اگر این استان‌ها با این مسئله موافقت کنند می‌توان میزان مصرف برق را ۵۰۰ مگاوات در روز کاهش داد که این امر در مهار خاموشی کشور می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

احمدی‌یزدی با اشاره به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرم شدن هوا گفت: از قبل تابستان با هماهنگی شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق اقداماتی برای کمک‌رسانی به شبکه سراسری انجام شده که می‌توان به جذب همکاری مشترکان در طرح‌های ذخیره عملیاتی و طرح تعطیلات تعمیرات اشاره کرد.

وی ادامه داد: علاوه بر این دو طرح برای مشترکان اداره و تجاری طرح‌هایی را پیش‌بینی کردیم که با اجرای این طرح‌ها نیز ۳۲۰۰ مگابات در میزان مصرف برق صرفه‌جویی صورت گرفت.

معاون مدیریت مصرف شرکت توانیر با بیان اینکه در حال حاضر باید بین ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ مگاوات صرفه‌جویی در پیک روز توسط مشترکان صورت بگیرد، گفت: اگر این صرفه‌جویی صورت گیرد، شاهد خاموشی در کشور نخواهیم بود اما اگر به مدیریت مصرف توجه ویژه‌ای نشود، قطعا دچار مشکلاتی خواهیم شد.

احمدی یزدی گفت: توصیه ما این است که در این هفته به ویژه در روز مشترکان در نحوه استفاده از سیستم‌های سرمایشی و تنظیم درجه کولر توجه ویژه‌ای مبذول دارند چرا که این مسئله می‌تواند تاثیر زیادی در میزان مصرف برق داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تهران چی؟

    • افسانه

      سلام. لطفا این تیتر را تصحیح بفرمایید. کاهش ساعت کار صحیح نیست در واقع تغییر ساعت کار اتفاق افتاده. یعنی ما 7:30 صبح سرکار حاضر میشدیم تا 14:15. ولی این روزها ساعت 6:30 باید سرکار باشیم تا 13:30
      تازه عملا 15 دقیقه هم بیشتر از قبل سر کاریم.
      ضمنا تمام سیستم زندگی مارو بهم ریختن. سه روز میگن زود بیاین دوباره دوروز به وقت قبلی میگن بیاین. خلاصه مدام دارن تغییرش میدن. مسئولین مای هم که آخر خودشیرینی و آشمالی هستن. در عوض 5 سال یکبار هم کولرهای ادارات سرویس و نظافت نمیشه در نتیجه مصرف برق در این کولرها بیشتر هم میشه. دلشون خوش که به دروغ بگن ما هم مثلا یه حرکتی برای صرفه جویی کردیم. والا ما اخرش نه تابستونها خنک شدیم نه زمستونها تنمون گرم شد چون زمستون هم که میشه گاز ادارات رو قطع میکنن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ?شما با آزمون استخدامی وارد اداره شدین

    • بدون نام

      ببخشید توی گرمای ۴۰، ۵۰ درجه سر ظهر بقیه وسیله ها هم بجز یخچال فریز و کولر آبی همه خاموش هست دور کم کولر آبی هم جواب نمیده دیگه باید جوکار کنیم حتی یه شارژر گوشی هم به برق نیست وسایل الکتریکی دیگه هم کامل خاموش هست و حتی روی استندبای نیست دیگه چجوری صرفه جویی کنیم

    • بدون نام

      پس چرا کرمانشاه خبری نیست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج