۵۷۳۱۷۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فیلم جدید «خاویر باردم» در اختتامیه سن سباستین

برگزارکنندگان جشنواره فیلم سن سباستین از اولین اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه شصت و پنجمین دوره این رویداد سینمایی رونمایی کردند

وب سایت آی ‌سینما: برگزارکنندگان جشنواره فیلم سن سباستین از اولین اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه شصت و پنجمین دوره این رویداد سینمایی رونمایی کردند. همچنین فیلم «پابلوی عاشق» ساخته فرناندو لئون آرانوآ که با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم در نقش «پابلو اسکوبار» خطرناک‌ترین رییس کارتل مواد مخدر تاریخ مقابل دوربین رفته، به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره و در بخش خارج از مسابقه اکران می‌شود. این جشنواره اسپانیایی از ۲۲ تا ۳۰ سپتامبر (۳۱ شهریور تا ۸ مهر) برگزار می‌شود.
فیلم جدید «خاویر باردم» در اختتامیه سن سباستین

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، دومین فیلم بلند آنتونیو مندز اسپارزا با عنوان «زندگی و دیگر هیچ» در بخش مسابقه اصلی روی پرده می‌رود. فیلم «کبیر» (Handia) جدیدترین ساخته جون گارانو و آیتور آرگی و همچنین فیلم «مولف» (El Autor) ساخته مانوئل مارتین گوئنگا از جمله آثار راه‌یافته به بخش مسابقه هستند که برای کسب جایزه صدف طلایی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فیلم «پابلوی عاشق» هم روایتگر ماجرای زندگی پابلو اسکوبار قاچاقچی بدنام کلمبیا است که جان هزاران نفر را گرفت، به میلیاردها دلار ثروت دست یافت و دست آخر، گرفتار عشق مجری تلویزیونی به نام ویرجینیا وایخو شد.

علاوه بر این، فیلم «مغز استخوان» (Marrowbone) اولین ساخته بلند سرخیو سانچز فیلمنامه‌نویس، به همراه دو اپیزود از سریال اسپانیایی «طاعون» به کارگردانی آلبرتو رودریگز نیز در بخش خارج از مسابقه روی پرده می‌روند. این نخستین‌بار است که یک سریال تلویزیونی در بخش رسمی جشنواره فیلم سن سباستین به نمایش در می‌آید.

در بخش نمایش‌های ویژه هم دو فیلم «رو به مرگ» (Morir) دومین ساخته فرناندو فرانکو و «قله» (La Cordillera) ساخته سانتیاگو میتره اکران می‌شوند.

به گفته برگزارکنندگان، فهرست کامل فیلم‌های راه‌یافته به بخش رسمی دوره شصت و پنجم هفته آینده اعلام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج