جاباما
۵۷۳۲۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

هواوی: میت ۱۰ از آیفون ۸ قوی‌تر است

ریچارد یو مدیرعامل هواوی، اطلاعات تازه‌ای را از پرچمدار جدید این شرکت ارائه کرده است.

وب سایت نقدستان: مدیرعامل هواوی در گفتگو با بلومبرگ توضیحاتی را در خصوص Mate ۱۰ ارائه کرده است که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

ما محصول قدرتمندتری را در مقایسه با آیفون جدید اپل آماده ورود به بازار داریم. میت ۱۰ با بهره‌مندی از صفحه‌نمایشی تمام صفحه، عملکرد باتری به مراتب بهتر را در کنار سرعت شارژ بالاتر، قابلیت‌های بهتر در بخش عکس‌برداری و به روزرسانی‌هایی که امکان رقابت با اپل را در اختیار ما می‌گذارند پیش روی مشتاقان قرار خواهد داد.

هواوی: میت 10 از آیفون 8 قوی‌تر است

به‌نظر می‌رسد منظور مدیرعامل هواوی از به کارگیری عبارت صفحه‌نمایش تمام صفحه، صفحه‌نمایشی بدون حاشیه باشد که در سال ۲۰۱۷ میلادی محبوبیت بالایی بدست آورده است. در چند سال گذشته، قابلیت‌های عکس‌برداری نیز به یکی از موضوعات مهم برای تمرکز هواوی تبدیل شده است. این امر در قالب همکاری با برند لایکا و استفاده از ترکیب دو دوربینه در گوشی‌های جدید این برند، کاملاً مشهود است.

آن‌طور که از شواهد امر پیداست، میت ۱۰ از نسل جدید تراشه هواوی یعنی Kirin ۹۷۰ بهره‌مند خواهد شد که برپایه فرایند تولید ۱۰ نانومتری در این محصول ادغام می‌شود.
در کنار ارائه توضیحات در خصوص میت 10، مدیرعامل هواوی از تصمیم این شرکت برای ترک بازار تولید گوشی‌های پایین‌رده نیز پرده برداشته است.
میت ۹ در سال گذشته میلادی در اوایل ماه نوامبر به بازار وارد شد. از همین رو احتمال آن وجود دارد تا Mate ۱۰ هم در پاییز امسال پیش روی مشتاقان قرارگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج