۵۷۳۶۹۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ راز بقایی

از ما می‌پرسند نظر کارشناسی و روشنفکری و پزشکی و پرتودرمانی و عرفانی ما درباره ماجرای آقای بقایی (که همراه آقای احمدی‌نژاد صلاحیتش برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ تأیید نشد، اما برای هشت سال ریاست‌جمهوری صلاحیت داشت) چیست؟

پوريا عالمي در روزنامه شرق نوشت:
از ما می‌پرسند نظر کارشناسی و روشنفکری و پزشکی و پرتودرمانی و عرفانی ما درباره ماجرای آقای بقایی (که همراه آقای احمدی‌نژاد صلاحیتش برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ تأیید نشد، اما برای هشت سال ریاست‌جمهوری صلاحیت داشت) چیست؟ و چرا او به زندان افتاد؟ و چرا آزاد شد؟ و آن‌دفعه که رفته بود حبس، سر چی بود؟ و این‌دفعه چی‌شد؟
نظرات مشعشع ما: ببینید یک کارتون بود موقع بچگی‌های ما به اسم میگ‌میگ. یادتان است؟ هیچ‌وقت این بنده‌خدا به شترمرغه نرسید و همیشه همه‌جور بلا هم سرش می‌آمد. ما هر شب آرزو می‌کردیم که خدایا چی میشه میگ‌میگ که این‌قدر گرسنه و پابرهنه است، برسه به شترمرغه و حالش را ببرد؟ اما هرگز این اتفاق نیفتاد. تا کی؟ تا موقعی که پسر دیوید بکام یک روز به باباش گفت: بابا خیلی دوست دارم یه روز میگ‌میگ شترمرغه رو بخوره.
بابای پسر دیوید بکام هم یک تکست زد به کمپانی سازنده انیمیشن و گفت در این قسمت میگ‌میگ شترمرغه رو بخوره. هزینه رو کارت‌به‌کارت می‌کنم. باورتان نمی‌شود هنوز کامل کارت‌به‌کارت نکرده بود که میگ‌میگ شترمرغه را گرفت و پدرش را درآورد و خوردش و تمام. حالا حکایت آقای بقایی است. توی محله ما یکی را گشت بگیرد، تا شش‌ماه طرف دمپایی لاانگشتی هم توی خانه نمی‌پوشد، بعد آقای بقایی به قول سخنگوی قوه قضائيه، هم اتهام مالی دارد، هم اتهام استفاده از موقعیت دولتی دارد و هم اتهام توهین دارد، بعد ایشان هم از انفرادی می‌آید و برای ریاست‌جمهوری ثبت‌نام می‌کند. هم دوباره که می‌گیرندش، ۲۰ میلیارد وثیقه دارد که بگذارد و از زندان بیاید بیرون، هم بلد است جلو در زندان برای سخنگوی قوه قضائيه خط‌ونشان بکشد. دمش هم گرم.
دم پسر دیوید بکام و بابای پسر دیوید بکام هم گرم. ما که نه بابامان دیوید بکام است، نه ۲۰ میلیارد تومان وثیقه داریم، مجبوریم شارژ ساختمان را هم به‌موقع بدهیم که یک موقع آبمان را قطع نکنند، چون دستمان به جایی بند نیست. چه برسد به اینکه برای رئيس ساختمان شاخ‌وشانه بکشیم... خلاصه نظر ما این است که میگ‌میگ هنوز توی تلویزیون ما هیچ‌وقت به شترمرغه نمی‌رسد و هردفعه هم دست و پاش می‌ماند زیر سنگ. میگ‌میگ فقط توی خانه دیوید بکام می‌تواند شترمرغه را کبابش کند و بخورد. یعنی چی؟ یعنی شما کماکان از پوشیدن دمپایی لاانگشتی در خیابان امتناع کنید که مشکلی پیش نیاید. این است نظریه راز بقایی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرت و بی معنی

    • جفت شیش

      یک نظریه هم من میگم
      مهم نیست مدرکت را از کجا و با چه معدلی میگیری
      مهم این هست بابات بتونه زنگ بزنه که میگ میگ کباب بشه وگرنه مثل اقا گرگه باید تا اخرش فقط الکی دوید و دوید و دوید و دوید............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج