۵۷۳۸۱۱
۴ نظر
۵۰۷۶
۴ نظر
۵۰۷۶
پ

۲۰ سال از ساخته شدن فیلم تایتانیک گذشت

با گذر دو دهه از ساخته شدن پروژه عظیم و موفق تایتانیک، نشریه پیپل تصمیم گرفته نگاه متفاوتی به این فیلم بیندازد.

روزنامه تماشاگران امروز - علی مسعودی نیا: با گذر دو دهه از ساخته شدن پروژه عظیم و موفق تایتانیک، نشریه پیپل تصمیم گرفته نگاه متفاوتی به این فیلم بیندازد. این نشریه مروری داشته بر وضعیت بازیگران اصلی این فیلم، پس از درخشش در آن. جیمز کامرون گروه بزرگی از بازیگران طراز اول هالیوود را برای این پروژه به خدمت گرفته بود که البته همه شان به اندازه دی کاپریو و وینسلت به موقعیت سوپراستار نرسیدند، اما تایتانیک برای همه آنها خوش یمن بود. حالا ببینیم که هرکدام از مسافران این کشتی مغروق چه حال و روزگاری دارند.

کیت وینسلت در نقش رز

20 سال پس از فیلم تایتانیک، بهتر این است که بپرسیم کیت وینسلت کجاها نیست؟ او تبدیل شد به یکی از محترم ترین بازیگران هالیوود. وینسلت در سال 2008 برای فیل «کتاب خوان» یک جایزه اسکار بگیرد و البته این بعد از پنج نامزدی جایزه در ادوار مختلف و چند نامزدی پس از دریافت آن بود. او همچنین در سال 2016 توانست بابت بازی در «استیو جابز» و در سال 2012 به خاطر ایفای نقش در «میلدرد پیرس» دو جایزه گلدن گلوب دریافت کند. او با یک تاجر به نام ند راکنرول ازدواج کرد سه فرزند دارد و هنوز هم رفاقتش با دی کاپرپو بسیار صمیمانه است. لئوناردو در جشن عروسی او یکی از مهمانان مهم و ویژه بود.
20 سال از ساخته شدن فیلم تایتانیک گذشت

لئوناردو دی کاپریو در نقش جک داوسون

دی کاپریو هم مانند وینسلت بعد از تایتانیک به اوج کارنامه خود رسید و تبدیل شد به بازیگر ثابت فیلم های کارگردان بزرگ مارتین اسکورسیزی. نقش های درخشانی در فیلم هایی چون «درگذشته»، «دار و دسته نیویورکی» و «هوانورد» نصیب دی کاپریوی جوان شد. او عاقبت بعد از انتظاری طولانی در سال 2016 و ببت بازی در فیلم «از گور برگشته» توانست جایزه اسکار را دریافت کند. دی کاپریو زمانی که درگیر فیلم برداری نباشد، عمده وقت خود را صرف فعالیت های زیست محیطی می کند و از افراد فعال کمپین مبارزه با تغییرات شرایط آب و هوایی زمین است.

بیلی زین در نقش کل هاکلی

او در فیلم تایتانیک نقش نامزد ثروتمند رز را بازی می کرد اما در زندگی حقیقی خود، زین آنقدرها شیطان صفت نیست. او بعد از بازی در تایتانیک خیلی پرکار شد و به طور پیوسته همه ساله در چند پروژه حضور می یابد که از مهم ترین آنها حضورش در «باایمان» در کنار رایان گسلینگ بوده و سریال تلویزیونی «عوام و مسحور». او در عین حال روی صحنه برادوی نیز در چند تئاتر ظاهر شده است و در «زولندر ۲» نقش خودش را بازی کرده است.
20 سال از ساخته شدن فیلم تایتانیک گذشت

کیتی بیتس در نقش مالی براون

کیتی بیتس در همان زمان که در فیلم تایتانیک ظاهر شد برای فیلم «فلاکت» (1991) یک اسکار در کارنامه اش داشت. بعد از تایتانیک او به درخشش و موفقیت خود بر پرده سینما ادامه داد و خیلی هم پرکار شد؛ فیلم های مهمی چون «نیمه شب در پاریس» و «درباره اشمیت» را بازی کرد و یک بار دیگر هم در «جاده انقلابی» با کیت وینسلت و لئوناردو دی کاپریو همبازی شد اما طی سالیان اخیر بیشتر نقش تلویزیونی به تورش خورده و البته نقش های مهمی در سریال هایی چون «داستان ترسناک آمریکایی» بازی کرده است. او در زندگی شخصی مشکلاتی داشت. در سال 2003 به بیماری سرطان مبتلا شد و این بیمار در سال 2012 تشدید شد اما بیتس توانست در هر دو مرحله بر بیماری فایق آید.

بیل پکستون در نقش بروک لاوت

پکستون هنوز که هنوز است عمده شهرت خود را مدیون حضورش در فیلم هایی است که پیش از تایتانیک بازی کرد. او در بلاک باسترهای موفقی چون «بیگانه»، «نابودگر»، «گردبارد» و «آپولو ۱۳» نیز نقش آفرینی کرده بود و به این ترتیب تایتانیک تنها موفقیت دیگری بود در کنار سایر فیلم هایش. او این روند را با حضور در «کرانه فردا» ادامه داد و در سریال موفق شبکه اچ بی او به نام «عشق بزرگ» نیز طی پنج فصل حضوری موفق داشت اما متاسفانه در فوریه ۲۰۱۷ حین یک عمل جراحی پیچیده چشم از جهان فروبست.

فرانسیس فیشر در نقش راث دیوییت بوکیتر

او در فیلم تایتانیک نقش مادر رز را بازی می کرد که تقریبا بدترین آدم داستان بود، اما خود فرانسیس فیشر اصلا آدم خبیثی نیست. این بازیگر کهنه کار تئاتر با «قوانین جذابیت» در کنار جولین مور و «جولین» در کنار جسیکا چستین به کار سینمایی خود ادامه داد. در سال 2017 او در یکی از ایپزودهای سریال «فارگو» کنار دخترش فرنسیسکا ایستوود ظاهر شد تا نسخه پیر و جوان این شخصیت در یک قسمت حضور داشته باشد. او فعالیت های وسیعی در دنیای سیاست دارد و طی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از هواداران سرسخت سناتور برنی سندرز بود.
20 سال از ساخته شدن فیلم تایتانیک گذشت

گلوریا استوارت در نقش رز سالخورده

استوارت در سن 87 سالگی به عنوان یکی از نامزدهای دریافت اسکار نقش مکمل زن به خاطر حضورش در همین فیلم تایتانیک موفقیت بزرگی به دست آورد. او پیرترین نامزد اسکار در کل تاریخ بود و هنوز هم این عنوان را حفظ کرده است. استوارت کارنامه بسیار عریض و طویلی دارد و از دهه 30 در دنیای سینما به نقش آفرینی پرداخته است؛ حتی پس از عبورش از 90 سالگی نیز در فیلم هایی چون «هتل میلیون دلاری» و سریال «بیمارستان عمومی» نقش آفرینی کرد. آخرین بازی او در فیلم «سرزمین فراوانی» در سال 2004 بود. او در سال 2010 در حالی که 100 سال داشت به علت مشکلات تنفسی از دنیا رفت.

ویکتور گاربر در نقش تامس اندروز

گاربر که در نقش سازنده کشتی تایتانیک بازی کرده بود یکی از بازیگرانی است که به هر کاری تن می دهد. در کارنامه اش ده ها فیلم سریال خوب و بد دیده می شود. از «الی استون»، «الیاس»، «افسانه فردا» بیگر و بیا تا «وب تراپی».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سان

      ۲۰ سال!انگار همین دیروز بود!آخر فیلم چقدر گریه کردم!خب نوجوون بودیم دیگه،یادمه یه تیشرت خریدم عکس جک روش بود!یادش به خیر

    • بدون نام

      20 ساااااال!!!!!!!! وای خدا چقد پیر شدم و خبر ندارم!

    • بدون نام

      بهترین فیلم درامی که تو عمرم دیدم.

    • سارا

      بهترین فیلم تایتانیک بود و خواهد بود
      امیدوارم که بازهم ازاین مدل فیلم ها بسازن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج