۵۷۴۰۹۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

تایید تخلفات شهرداری تهران در بحث املاک نجومی

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس با اشاره به تخلف شهرداری در واگذاری املاک، گفت: طرح تحقیق‌ و تفحص از شهرداری در مجلس در صورت پیگیری شورای شهر پنجم منتفی خواهد شد.

پایگاه خبری جماران: عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس با اشاره به تخلف شهرداری در واگذاری املاک، گفت: طرح تحقیق‌ و تفحص از شهرداری در مجلس در صورت پیگیری شورای شهر پنجم منتفی خواهد شد.
علیرضا رحیمی در خصوص پرونده واگذاری املاک نجومی شهرداری تهران، گفت: واگذاری املاک در شهرداری مورد سوال مردم و نمایندگان قرار گرفت و در صورتی که شهرداری گزارشی شفافی اعلام می‌کرد و با شفافیت بیشتری با مردم و رسانه‌ها و نمایندگان مجلس برخورد می‌کرد، کار به تحقیق و تفحص نمی‌کشید.
تایید واگذاری املاک نجومی از سوی دادستانی
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: گزارش دادستان کل کشور نیز در این راستا، وقوع تخلف را تایید کرد هرچند شهرداری فعلی تاکید داشتند که جرمی رخ نداده بلکه تخلف صورت گرفته است، در حالیکه انحراف از قوانین اقدام غیرقانونی بوده و برای مردم تخلف و جرم تفاوتی ندارد.
وی افزود: مدیری که ملتزم به قانون نباشد، مدیر متخلف محسوب می‌شود، تخلف در املاک نجومی نیز توسط دادستان کل کشور تایید شد، لذا پرونده همچنان در قوه قضاییه در حال پیگیری است، امید است شورای شهر پنجم در بدو ورود گزارش روشنی از وضعیت این واگذاری‌ها اعلام کند، متاسفانه شورای چهارم به دلیل منافع و مضار برخی اشخاص این موضوع پیگیری نشد.
انتفاع تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در صورت پیگیری شورای شهر پنجم
رحیمی با بیان اینکه واگذاری املاک در شهرداری یکی از محورهای طرح تحقیق‌وتفحص از شهرداری تهران بود که به دلیل لابی گری‌های شهرداری به سرانجام نرسید، گفت: این طرح علی‌رغم اینکه به نتیجه نرسید، هنوز منتفع نشده است زیرا ابهام همچنان برای مردم و نمایندگان باقی است.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حقیقت برای مردم مهم است، امانتی که دست شهردار می‌سپارند چه شده، بنابراین در صورتی که شورای شهر پنجم به وظایف نظارتی خود عمل کنند و محورهای مورد سوال را در اولویت قرار دهد نیازی به تحقیق و تفحص از شهرداری نخواهد بود.

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نظارت بر عملکرد شهرداری از وظایف شورای شهر است، از این رو شورای پنجم بهتر است این موضوع را مجدانه پیگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای قالیباف 4و96درصدیها،دقیقا الان کجایید؟واقعا مردمو مسخره کردند.

    • بدون نام

      مجلس نماینده ملت است و باید وارد ماجرا بشه و دقیق مو به مو کلیه امورات شهرداری رو پیگیری و هر جا خلافی شده به اطلاع عموم برساند.

    • قافــــ

      قالیباف در مناظره های تلویزیونی:
      اون املاک رو به یک مشت مستضعف از قبیل نیروهای خدماتی و رُفته گران شهرداری دادیم!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج