۵۷۴۱۷۰
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

هاشم پور و سام قریبیان به «هایلایت» پیوستند

جمشید هاشم پور در نود و نهمین فیلم خود به همراه سام قریبیان به فیلم سینمایی «هایلایت» پیوست.

خبرگزاری مهر: جمشید هاشم پور در نود و نهمین فیلم خود به همراه سام قریبیان به فیلم سینمایی «هایلایت» پیوست.

فهرست بازیگران و عوامل فیلم سینمایی «هایلایت» به نویسندگی و کارگردانی اصغر نعیمی و تهیه کنندگی ساسان سالور که در مراحل پایانی پیش تولید به سر می برد، در حال تکمیل شدن است.
هاشم پور و سام قریبیان به «هایلایت» پیوستند

بعد از پژمان بازغی و الهه حصاری، به تازگی جمشید هاشم پور به لیست بازیگران این فیلم سینمایی اضافه شده است. هاشم پور این روزها فیلم های «دارکوب»، «انزوا» و «ملی و راه های نرفته اش» را در نوبت اکران دارد.

علاوه بر جمشید هاشم پور، این روزها سام قریبیان نیز برای بازی به این فیلم پیوسته است. قریبیان علاوه بر بازی در فیلم هایی چون «خط ویژه»، «گناهکاران»، «لاله» و «قانون» کارگردانی سریال «عالیجناب» را که قرار است در شبکه نمایش خانگی توزیع شود نیز به عهده دارد.

فیلم سینمایی«هایلایت» به نویسندگی اصغر نعیمی، درامی عاشقانه است که مضمونی اجتماعی دارد. قرار است ظرف چند روز آینده لیست بازیگران و عوامل آن نیز نهایی می شود.

اصغر نعیمی تا کنون ساخت فیلم هایی چون «بی‌وفا»، «سلام بر عشق» و «سایه‌های موازی» را در کارنامه کاری خود دارد و ساسان سالور نیز پیش این کار فیلم های «تمشک»، «آمین خواهیم گفت» و «بدرود بغداد» را تهیه کرده است.

برخی از عوامل سینمایی «هایلات» که پیش از این با نام «برخورد کوتاه» شکل گرفته بود، عبارتند از: نویسنده و کارگردان: اصغر نعیمی، تهیه کننده: ساسان سالور، دستیار کارگردان: سعید غلامی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، صدابردار: محمد شاهوردی، گریم: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس: فرحناز نادری، مدیر برنامه ریزی: مجید کرباسیان، سرمایه گذاران: رضا نصیری شهرضایی، حمیدرضا علی نژاد مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: فاطمه شهدوست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ماشاءالله آقای هاشم پور

    • بهمن

      انشاالله که دوباره شاهدپرکاری ستاره بی نظیرسینمای ایران ژنرال(جمشیدخان هاشم پور)باشیم به امیدبازگشت روزهای خوب سینمای نحیف ایران

    • رضا فتحی

      سینمای ایران خیلی ضعیف شده. در دههء ۶۰ و ۷۰ وضعیت فیلم سازی بهتر بود... در این سالها فقط فیلمهای عشق و عاشقی تولید میشود که نتیجهء فیلم هم معلوم نیست اخرش چی میشه. فقط وقت خودمون رو پای این فیلمها حرام میکنیم. بنده هنوزم که هنوزه وقتی به کلوپ فیلم فروشی مراجعه میکنم فیلمهای دوران دههء ۶۰ و ۷۰ را خریداری میکنم فیلمهایی که جمشید هاشم پور و فرامرز قریبیان و دیگر اکشن کاران بازی کرده اند. یا نوجوانانی را میبنم که علاقه به فیلمهای خارجی(رزمی) پیدا کرده اند. تا حالا ندیدیم در این سالها ایران فیلم رزمی بسازه. در سالهای پیش فیلمهایی مربوط به دفاع مقدس و قاچاقچیان بیشتر تولید میشد و ذوق و شوق و علاقهء بیننده را فراهم می آورد... ولی مدتهاست که فیلمی مربوط به دفاع مقدس ساخته نشده. خواهش میشود لااقل برای بهتر شدن وضعیت سینمای ایران از بازیگران پیشکسوت مثل استاد جمشید هاشم پور و... استفاده نمایید. چون مردم این نوع از هنرپیشگان را میشناسند و دوستشان دارند و وقتی میشنوند که در فیلمی نقش داشته اند خواهان دیدن آن فیلم میشوند و...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج