۵۷۴۳۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اکران قطعی «سد معبر» در تابستان

کامیار تهیه‌کننده گفت: فیلم سینمایی «سد معبر» قطعاً در تابستان اکران می‌شود و احتمالاً اکران آن در پاییز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: کامیار تهیه‌کننده گفت: فیلم سینمایی «سد معبر» قطعاً در تابستان اکران می‌شود و احتمالاً اکران آن در پاییز ادامه خواهد داشت.

بهمن کامیار تهیه‌کننده در گفت‌وگو با ما درباره اکران فیلم «سدمعبر» ساخته محسن قرایی که توجه منتقدان و کارشناسان را در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر جلب کرد،گفت: روز گذشته با مدیرعامل دفتر پخش هدایت فیلم جلسه داشتم و ایشان تلاش می‌کنند که فیلم با سرگروه خوب و قوی به نمایش درآید زیرا فیلم پتانسیل کافی برای جذب مخاطب را دارد.
اکران قطعی «سد معبر» در تابستان

وی درباره زمان قطعی اکران فیلم گفت: با صحبت های انجام شده فیلم قطعاً در تابستان اکران می‌شود اما ممکن است اکران آن در پاییز ادامه یابد اما حتماً اکران فیلم را در تابستان شاهد خواهیم بود.

بنابراین گزارش، فیلم «سد معبر» قرار بود در اکران دوم نوروز قرار بگیرد که به دلیل عدم دریافت پروانه نمایش، اکران آن به زمان اکران دوم عید فطر رسید که در این زمان هم به دلیل ترافیک فیلم‌های پشت خط میسر نشد فیلم به نمایش در آید.

حامد بهداد، باران کوثری، نادر فلاح، نگار عابدی، اکبر رحمتی، آوا شریفی، علیرضا کمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، مرتضی آقا حسینی، عرفان ناصری، امیر سفیری، بهرام سروری نژاد، علی میلانی، غلامعلی رضایی، فتح ا… طاهری و محسن کیایی بازیگران اصلی «سد معبر» هستد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری در تلاش است وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج