جاباما
۵۷۴۳۷۹
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

توزیع سه مرحله «سبد حمایت غذایی»

به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای امسال چهار مرحله توزیع سبد حمایت غذایی تعریف شده که مرحله اول آن پرداخت شده است.

خبرگزاری ایسنا: به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای امسال چهار مرحله توزیع سبد حمایت غذایی تعریف شده که مرحله اول آن پرداخت شده است.

علی ربیعی در حاشیه اولین کنگره مجمع عمومی بازنشستگان کشوری که در هتل المپیک برگزار شد درباره توزیع سبد حمایت غذایی اظهار کرد: امسال هم همانند سال گذشته این برنامه را ادامه خواهیم داد. برای امسال چهار مرحله تعریف کرده بودیم که مرحله اول پرداخت شده است. همچنان شناسایی زنان و کودکان نیازمند و دچار سوء تغذیه را ادامه می‌دهیم و این امر بیشتر در مناطق محروم دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس این برنامه، به ازای هر خانواده مبالغی در قالب کارت اعتباری پرداخت می‌شد که قصد داریم با سازمان برنامه و بودجه چانه‌زنی کنیم تا این مبلغ افزایش یابد.

وی همچنین از تدوین «نظام اداره صندوق‌های بازنشستگی» با دستور رییس جمهور خبر داد و گفت: طرح نظام اداره صندوق‌ها در حال نهایی شدن است و چون تاکید و دستور رییس جمهور را دارد حتما دولت در اجرای آن به ما کمک خواهد کرد.

ربیعی با اشاره به اینکه در سال جاری به ۳۰۰ هزار بازنشسته مبلغ ۴ میلیون تومان وام ضروری پرداخت می‌کنیم، گفت: اعتبار تخصیصی برای این منظور ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: علاوه بر این، روند فروش سهام شرکت‌های سودآور را ادامه می‌دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه برنامه دیگر ما تدوین نظام اداره صندوق‌هاست، گفت: رئیس جمهور هم به این موضوع تاکید داشتند. طرح اولیه نظام اداره صندوق‌های بازنشستگی آماده شده و در حال نهایی شدن است. باید به سمتی برویم که سرمایه‌گذاری‌های با بازده بیشتر داشته باشیم و از بنگاهداریهای کوچک خارج شویم. قطعا این طرح در معیشت بازنشستگان تاثیر خوبی خواهد داشت و چون رئیس جمهور هم در این خصوص دستور داده حتما د ولت کمک خواهد کرد.

ربیعی ادامه داد: قصد داریم به این سمت برویم که مطالبات دولت را در قالب سهام‌های غیرمدیریتی یا اوراق دریافت کنیم و دیگر تهاتر شرکت‌ها را نپذیریم. این طرح قطعا سود بیشتری برای بازنشسته‌ها دارد.

وی در پایان از بازگشت هزار میلیارد تومان دارایی‌های به یغما رفته صندوق بازنشستگی خبر داد و گفت: بیشتر این دارایی‌ها در قالب ملک و زمین بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلی

      دروغ دروغ بازم دروغ همیشه دروغ مردم به روز سیاه نشوندن همین مسئولین

    • خسرو سلیمانپور

      لطفا کسانی که باعث به یغما رفتن دارایی های صندوق بازنشستگی شده اند به قانون تحویل دهید هر کسی در هر مقامی که باشد

    • بدون نام

      شما همون سبد کالا رو قطع نکن نمیخواد دنبال محرومین باشی

    • بدون نام

      وقتی عسلویه خرج پنج کشور رو می‌دهد ،به روایت کارشناسان کره ،ایتالیا ،فرانسه،انگلیس،فغان فغان،فغان

    • بدون نام

      ترابه هرکس میپرستین مسئولین محترم یک فکری هم برای ماهای کارگران ساختمانی بکنین برای این سبد کالا مگر ماهاهم یک ایرانی نیستیم وحقی نداریم چراباید این حق ما خورده شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج